תנובה ממשיכה את הקו השיווקי השם דגש על הביראות והדיאטה ומשיקה גרסה חדשה לגבינת חמד- 'חמד לייט 5% שומן בלבד'.
גבינת חמד, מושקת למדפים באריזה חדשנית הכוללת מכסה ומגשית המאפשרים פתיחה חוזרת ושומרים על טריות המוצר.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "תנובה חרטה על דגלה את ערך הבריאות והיא תשיק השנה סדרה של מוצרים המתאימים לציבור גדל והולך של אנשים שמאזנים את התזונה שלהם ושומרים על אורח חיים בריא. גבינת חמד שרבים מאיתנו גדלו עליה מתאימה את עצמה לאסטרטגיה זו והיא מציעה גרסה בריאה יותר אך לא פחות טעימה של המוצר".
השקת הגבינה תיתמך בפעילות שיווקית ממוקדת באמצעות דיול בנקודות המכירה. לגביע יצורף ספרון מתכונים במטרה להכיר לקהלי מטרה חדשים את הגבינה, על שימושיה המגוונים.