תנובה מקימה מרכז הדרכה בנושא בשר בקר טרי. המרכז הוקם בהשקעה כספית של כמיליון ש"ח

מרכז הדרכה ייחודי בנושא בשר בקר טרי, מוקם בימים אלו על ידי תשלובת הבקר תנובה בהשקעה כספית של כמיליון ₪. המרכז מוקם במקביל לפריסת מוצרי "אדום אדום" -מותג בשר הבקר הטרי של תנובה- ברשתות, ועתיד לשמש את מנהלי מחלקות הבשר ברשתות .



מרכז ההדרכה יעביר הכשרות לכ- 200 קצבים ומנהלי מחלקות מ- 125 נקודות מכירה ברחבי הארץ עד סוף 2005.



ההדרכות במרכז תתבצענה במסגרת ימי ההשתלמות, שיכללו הרצאות אודות מוצרי הבשר הכלולים תחת המותג "אדום אדום", הטיפול בבשר ובנתחים השונים, עולם הבקר, תמונת המצב הקיימת בשוק כיום, חידושים מן העולם, מגמות, תזונה ועוד.



ההדרכות יתקיימו במפעל בשר הבקר של תנובה בבית שאן ויכללו סיורים במפעל שיאפשרו לקצבים להכיר מקרוב את "שרשרת הערך" של ייצור הבשר משלב גידול העגלים האיכותיים ביותר, הטיפול בבשר על נתחיו השונים ועד לשיווק וההפצה לנקודות המכירה ולצרכנים הסופיים.



הידע היום הוא נחלת מעטים" מסר רמי לוי, סמנכ"ל סחר ושיווק, תשלובת בקר תנובה. "לפיכך החלטנו על הקמת מרכז שיהווה מענה כולל למידע והדרכה בנושא הבשר הבקר הטרי ויספק לאנשי המקצוע כלים ודגשים בבואם למכור את המוצרים לציבור הרחב. שמחנו לגלות היענות מלאה מצד רשתות השיווק ליוזמה והכרתם בחשיבותה של פעילות זו".

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס