במפעל תייצר בקר תנובה מוצרי בשר בקר טרי תחת שם המותג "אדום אדום". המותג פותח קטגוריה חדשה בתחום המזון בישראל: בשר בקר טרי אמיתי ואיכותי – לראשונה באריזות בשירות עצמי על המדפים. בנוסף לנתחי בקר טרי בשירות עצמי, יימכר המותג אדום אדום גם בקצביות ברשתות השיווק ובאטליזים פרטיים. המותג יושק לחנויות בראשית 2005.
המפעל ייצר כ- 60 סוגי מוצרים שונים כשרים תחת המותג "אדום אדום", ביניהם מוצרים ארוזים, באוויר מבוקר, למדף השירות העצמי, ונתחי בקר טרי ארוזים בוואקום לקצביות.
כושר הייצור הכולל של מפעל בקר תנובה יעמוד על 15,000 טון בשר בקר טרי בשנה (שהם כ- 60,000 עגלים). בשנה הראשונה, שלב החדירה לשוק, ייצר המפעל כ- 6,000 טון בקר טרי.
עם השקת המפעל החדש, אמר מנכ"ל תנובה, אריק רייכמן, כי "מפעל הבשר הבקר הטרי מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בענף הבשר בישראל. הפעילות החדשה הינה חלק מהאסטרטגיה של תנובה להיות הגורם המוביל בתעשיית המזון ולשמור על יתרונותיה בתחומי החדשנות, הטריות והאיכות. המותג אדום אדום יוביל מהפכה צרכנית בתחום הבשר, ולראשונה יתוודע הצרכן הישראלי לבשר בקר טרי משובח, כמו זה המוצע זה שנים לצרכנים באירופה, ארה"ב ובמקומות נוספים בעולם".