תנובה נערכת לחג שבועות בהשקעה של למעלה מ- 3 מליון ₪

תשלובת החלב של תנובה נערכת לחג השבועות בהתארגנות רחבת היקף. בחג השבועות הנוכחי תציע תנובה לציבור הישראלי מגוון רחב של מוצרי חלב אהובים וותיקים, המהווים חלק בלתי נפרד מחגיגת שבועות בישראל, לצד פיתוחים חדשים וחדשניים.



לפי נילסן סל צריכה ממוצע בחג שבועות גבוה בכ- 15%-20% מסל ממוצע בשאר השנה. הסל הממוצע בשבועות גדל בכ-23% בשלוש השנים האחרונות. המכר הכספי של קטגוריות מסוימות עולה בתקופת החג עד מאות אחוזים. לדוג' – מאפים קפואים מתוקים – עליה של 425%, שמנת מתוקה וקצפת – 364%, גבינות מיוחדות – 320%, גבינות רכות ולבנה – 188% וגבינות מלוחות – 148%. הקניות המרכזיות לשבועות מתחילות ב- 6 ימים שלפני החג.



לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "תנובה הכריזה על 2007 כשנת הבריאות והמודעות לתזונה נכונה, במסגרת זו דאגנו גם בחג השבועות להרחיב את מגוון המוצרים לחג גם באחוזי שומן נמוכים והוספנו לחוברת המתכונים המסורתית של החג ארוחת בריאות שלמה, הכוללת מתכונים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים".



עוד מוסיפה אדלר כי "כמו בכל שנה בעשור האחרון, תנובה משיקה את חוברת המתכונים המסורתית שתחולק לקהל הרחב בשת"פ עם הצוות המקצועי של מגזין "על השולחן". החוברת מציעה 5 ארוחות שונות: ארוחה בריאה, ארוחה אלגנטית, ארוחה מהירה, פיקניק וספיישל שבועות עם ילדים".



בנוסף לפעילות זו תיתן תנובה חסותה לאירועי שבוע "שיר ישראלי" המתקיימים כל שנה לקראת חג השבועות על ידי אומנות לעם. במסגרת האירועים יתקיימו 5 מופעי זמר ברחבי הארץ, כאשר המופע המרכזי "70 לפילהרמונית", מופע הוקרה ענק לתזמורת הפילהרמונית החוגגת 70 שנים להיווסדה, יתקיים בפארק הירקון ב-19.5.07 בשעה 20:30 בהשתתפות "שלושת זמרות העל הישראליות" שרית חדד, אחינועם ניני, יהודית רביץ. הכניסה כאמור ללא תשלום.


לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "חגיגה ישראלית" הינו הקונספט של תנובה לחג השבועות, ולכן החיבור לשבוע "שיר ישראלי" מתבקש. את עיקר התקציב לפעילות הקד"מ נשקיע השנה במופעי הזמר שיתקיימו חינם ברחבי הארץ".




כמה נתונים על שוק החלב בישראל:


שוק מוצרי החלב בישראל 2007: היקף שוק החלב בישראל עומד על כ- 5 מיליארד שקלים שמהווים 1.2 מיליארד ליטרים. תנובה מובילה את שוק מוצרי החלב עם נתח שוק של כ 65% .



שוק מוצרי החלב מחולק לקטגוריות הבאות (היקפי השוק מוצגים על פי נתוני נילסן 1-12/06):


היקף שוק 2006- כ 1.2 מיליארד


משקאות חלב- היקף שוק- כ 350 מש"ח


כל שוק המשקאות גדל ב 11% בשנת 2006



יוגורט


היקף שוק היוגורט בישראל עומד על 920 מיליון ₪ בשנה.


הערך המוביל בתחום היוגורטים הוא "חדשנות". יופלה באמצעות השקת טעמי דיאט יופלה וחדשנות בשאר הקטגוריות לרבות יופלה פרי ולבן היוותה את מנוע הצמיחה של קטגוריית היוגורטים בשוק בשנת 2006 .



גבינות רכות וקוטג' –


היקף שוק הגבינות הלבנות והקוטג' ביחד עומד על כ – 1 מליארד ₪ בשנה.


חלקה של תנובה עומד על 60% .


הגבינות הנמכרות ביותר הן הגבינות עם 5% שומן.


קוטג' תנובה הינה הגבינה הנמכרת ביותר בישראל.



שוק הגבינות המלוחות –


היקף שוק הגבינות המלוחות בישראל עומד על כ- 340 מיליון ₪ המהווים 7,500 טון.


חלקה של תנובה עם המותג פיראוס עומד על 44%.


התפלגות מכירות גבינות מלוחות: 56% נצרכות מהמדף ו- 44% במעדנייה.



גבינות קשות ומיוחדות –


היקף שוק גבינות קשות מחלב בקר וחלב צאן מוערך ב- 12,500 טון לשנה שהם כ- 600 מיליון ש"ח. נתח השוק של גבינות צהובות תנובה עומד על 80% עם מותגי עמק, גלבוע וגוש חלב.



שמנות מתוקות –


היקף השוק: 100מיליון ₪, 3,900 טון בשנה.




שוק מעדני חלב


היקף שוק מעדני החלב הינו כ- 19,000 טון כמותי , 300 מיליון ₪ כספי.


בנוסף הושקו מעדני קרלו פלוס מוס שהגדילו את נתח השוק של המותג והרחיבו את המגוון .


ולקראת הקיץ הושקה סדרת מעדני תנובה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת