תנובה עולה בקמפיין גלויות באמצעות הגלויה של שלי כחלק משיתוף הפעולה עם שומרי משקל. הגלויות אשר כוללות מדריך נקודות למוצרי תנובה, עוצבו במחלקת הקריאייטיב של הגלויה של שלי בסגנון רטרו המזכיר כרטיסי ברכה משנות העשרים ויופצו ב – 100 אלף עותקים בכ – 700 נקודות בכל רחבי הארץ.
שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי אמרה היום: "בחרנו לעצב גלויה המשלבת עיצוב קיצי וקליל אשר תוכל להוות כלי שימושי למעוניינים לשמור על תזונה בריאה. הגלויות יופצו בנקודות פנאי ובילוי אותם זהינו כפופולאריות ורלוונטיות לקהל יעד זה".
חברת הגלויה של שלי הוקמה לפני כ – 12 שנים על ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקד"מ חווייתי ב – 800 מוקדי פנאי ובילוי באמצעות גלויות. עם לקוחות החברה נמנים: ישראכרט, תנובה, UMI, דיפלומט, מפעל הפיס, קוקה קולה, לאומי כארד, גלוברנדס, ביו פט יבואנית נוטרו צ'ויס, עיריית תל אביב, בזק, האגודה למלחמה בסרטן, נייקי, ועוד.