"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול של 40% ברכישת מוצרים כשרים למהדרין בבתי המלון בארץ, זאת בעקבות תפוסה מלאה במלונות נבחרים ברחבי הארץ בחג הפסח על ידי המגזר החרדי. סך מכירות מוצרי החלב של תנובה שף לחג שהינם בעלי כשרות מהודרת לחג עומד על כ- 10 מליון ש', המהווים גידול של 40% מאשתקד.
"התופעה של בתי מלון ההופכים למותאמים לאוכלוסיה החרדית בפסח, תפסה תאוצה בשנה האחרונה. השהייה בבתי מלון מאפשרת למשפחות להימנע מן התהליך המפרך של הכשרת הבית לפסח. מספר בתי המלון שהכשירו עצמם למגזר החרדי גדל ב- 40% השנה לעומת השנה הקודמת. מלונות רבים זיהו את הצורך בקרב המגזר החרדי ומציעים חבילות לשהות במלון למשך כל החג, כולל אירוח באווירה מסורתית וארוחות עשירות בכשרות מהדרין".
"תנובה שף, נערכת מראש לקראת האכלוס הנרחב במלונות בפסח על ידי המגזר החרדי, עם אספקה מוגברת של מוצרים בדרגת הכשרות מחמירה ביותר שתספק מענה לחתך המשותף הרחב ביותר מקרב אורחי המלון", מסרה איריס פיין, מנכ"ל תנובה שף. "אנו שמחים על הגידול בביקוש למוצרי גלאט כושר מקרב מוצרי החלב שמציעה תנובה שף, המהווים בסיס למנות ייחודיות ברוח החג".
שיאי תפוסה מלאה מקרב הציבור החרדי נרשמו בכ- 10 מלונות ברחבי הארץ בהם בולטים מלונות בים המלח, חיפה, טבריה ואילת. אחוזי התפוסה הגבוהים במלונות מבטאים מגמה ההולכת וגוברת מקרב בני המגזר החרדי בישראל הבוחרים לבלות את חג הפסח וימות חול המועד שאחריו באירוח מלא וכשר בבתי המלון בישראל.