תנובה תשקיע כמיליון ₪ בפעילות הקיץ של מותג משקאות החלב SHOCK

תנובה תשקיע כמיליון ₪ בפעילות הקיץ של מותג משקאות החלב SHOCK. במסגרת פעילות קד"מ לכבוד הקיץ והחופש הגדול,תציג החברה את אירוע SHOCKBALL כדורעף חופים על טרמפולינת ענק. המתקן סומן לאחרונה כלהיט של חופי ברזיל, ספרד, אוסטרליה וניו זילנד ואת הופעת הבכורה שלו בישראל הוא יעשה בחוף פרישמן בתל אביב. לאחר מכן יעבור לחופים בראשל"צ, חוף דדו דרום בחיפה, חוף הקשתות באשדוד וחוף גורדון בת"א.



לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "המותג SHOCK פונה לבני נוער ומדבר בשפתם. אנו משקיעים הרבה בפעילות חווייתית הפונה לקהל היעד שלנו . את משחק האינטרנט SHOCKHUNT סיימנו בהצלחה מרובה, ועתה אנו מביאים את החוויה האולטימטיבית של הקיץ והחופש הגדול אירוע – SHOCKBALL, שיבקר בחופים מרכזיים בארץ ויזמין את הרוחצים לפעילות אלטרנטיבית וייחודית – חינם".



המתקן שעומד במרכז אירוע SHOCKBALL הוא למעשה מגרש כדורעף מתנפח בגודל ענק, ובמרכזו טרמפולינה, המאפשרות לשחקנים להתרומם לגבהים של עד 5 מטר.



במסגרת אירוע SHOCKBALL חברה תנובה לערוץ המוסיקה 24 שיקים אולפן שידור נייד בחוף הים ויזמין משתתפים להגיש שירים בהקדשה אישית הישר מהחוף. כמו כן, ייתמך האירוע בקמפיין אינטרנט שיסקר את המתרחש על החוף באמצעות קטעי וידיאו ותמונות מהשטח.



את אירוע SHOCKBALL בחמשת החופים תפעיל חברת קידום המכירות של מותג SHOCK, SUPERPUSH – מקבוצת פובליסיס העולמית.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת