רויאל פיליפס אלקטרוניקס, מחברות האלקטרוניקה המובילות בעולם והגדולה ביותר באירופה, עם מחזור מכירות של 27 מיליארד יורו בשנת 2006 מסתערת על שוק הגאדג'טים והאביזרים לאודיו ולוידאו בישראל במטרה להיות שחקן מוביל בו.
מחברת בי-קונטקט נמסר היום כי היא "תציע לצרכן הישראלי מאות אביזרים דיגיטאליים וגאג'טים בלמעלה מ-12 קטגוריות מוצרים שונות ביניהם – שלטים אוניברסליים, מיקרופונים, רמקולים לנגני MP3, כבלים למערכות מוזיקה ווידאו ועוד. למעלה מ-250 פריטים שונים יהיו זמינים לרכישה במאות חנויות ורשתות מובילות, וברשת האינטרנט באתר www.bconnect.co.il".
כצעד שיווקי ראשון ייכנסו מוצרי פיליפס בקטגוריות הללו לרשתות הגדולות אופיס דיפו, סקאל דיוטי פרי , טרקלין ,בסט ביי, ביג בוקס, מחסני חשמל וכן למאות חנויות ברחבי הארץ, במהלך החודשים הקרובים". כמו כן, מהחברה נמסר כי היא תערוך "שרות תכנון שטח המדף בנקודות המכירה מתוך ניסיון אשר נרכש במשך שנים ע"י פיליפס העולמית".
עמרי לוין, מנכ"ל פיליפס ישראל אמר היום כי "פיליפס זיהתה את הפוטנציאל של שוק הגאדג'טים והאביזרים לאודיו ולוידאו כבר לפני 3 שנים. היקף שוק זה מוערך ב-5 מיליארד יורו באירופה בלבד. ההצלחה בשוק זה נובעת מניהולו בגישה שאומצה מתחום המזון ומיושמת לראשונה בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים – "ניהול קטגוריה" (category management) – כאשר ספק מסוים מנהל את שטח המדף המוקצה לכל תחום ע"י הרשת הקמעונאית. אותו ספק נושא באחריות למקסם את הרווחיות של הרשת הקמעונאית מהשטח המוקצה לתחום. באמצעות שיטה זו הוכיחה פיליפס שביכולתה לגרום למהפכה של ממש בתחום רב גווני זה בשווקים רבים ברחבי העולם. אין לנו ספק שבשוק הישראלי, גישה מתקדמת זו של ניהול קו המוצרים, יכולה לשאת פרי."
רונן ברקוביץ, מנכ"ל בי קונקט סוכנויות בע"מ אמר כי "אנו מביאים לצרכן הישראלי קו מוצרים איכותיים בהיקף ללא תקדים. למעלה מ-250 מוצרים בשלב זה ועד כ 100 נוספים עד סוף שנת 2007 שהם תוצר של השקעה מסיבית של משאבי פיתוח משולבים במחקרי שוק המבוצעים ע"י פיליפס באופן שיטתי תוך התמקדות בלקוח ובצרכיו, ובמהירות תגובה לצרכי השוק המשתנים. המגוון הרחב יאפשר בידול של מוצרים ייעודיים לכל אחד מערוצי ההפצה השונים."
רויאל פיליפס אלקטרוניקס מהולנד היא מחברות האלקטרוניקה המובילות בעולם והגדולה ביותר באירופה, עם מחזור מכירות של 27 מיליארד יורו בשנת 2006.