משרד יעוץ התקשורת "גיא אופק תקשורת" של גיא אופק ואלון צ'צ'יק קיבל את תקציב יחסי הציבור של הום סלולר ו- hmobile, המפעיל הווירטואלי של רשת הום סנטר שייכנס לשוק הMVNO ויתחרה בזירה התקשורתית החדשה.
הום סלולר מקבוצת פישמן, עונה על דרישות מגוונות של הצרכן הפרטי ותהווה ONE STOP SHOP בכל תחומי הסלולר.
הום סלולר חתמה עם סלקום על הסכם מפעיל וירטואלי MVNO בחודש ספטמבר . עם זכייתה ברישיון למפעיל וירטואלי, הפכה הום סלולר אשר סניפיה ממוקמים ברשת הום סנטר לרשת הפרוסה מדן ועד אילת בכ-18 נקודות מכירה.
בין תקציבי המשרד: מותגי הרכב המובילים קיה ודיהטסו, חברת הקמעונאות רקיט בנקיזר, רשת הולמס פלייס, ויה ארקדיה, סופר קראמיק, נכסים ונדלן בנין ,מועצת החלב, רשת ספייסס, ענקית התרופות הבינלאומית סאנופי, תנועת המושבים, רשת מישל מרסייה, מסעדת קיוטו ועוד.