תקציב הפרסום של EUROPCAR -ל"אליקים הרמן"


חברת השכרת הרכב והליסינג התפעולי "יורופקאר" בראשות יו"ר החברה איציק כהן ומנכ"ל החברה מיכאל ארנון, בחרה בפרסום אליקים הרמן להוביל את החדרתו המחודשת של המותג לשוק הישראלי.



הבחירה באה בעקבות בחינת הצעות של משרדים שונים ובשלב הסופי גברה ההצעה של אליקים הרמן על זו של JWT ישראל.



אליקים הרמן הציג הצעה כוללת של אסטרטגיה לבידול המותג שתתבטא בתרבות הארגונית, במדיניות השירות, במכלול הפעילות השיווקית והמכירתית וכמובן, בפרסום ובשאר ערוצי התקשורת השיווקית. כמו כן הציג המשרד גישה קריאטיבית שלמה ומקיפה המבוססת על האסטרטגיה.



תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על 5 מיליון ₪ בשנה הראשונה.


בתקציב יחסי הציבור זכה משרד "אקרמן-דור תקשורת ADPR", כשהתקציב ינוהל ע"י רוני אקרמן העומד בראש חטיבת הרכב, התיירות וסגנון החיים בחברה.



חברת "יורופקאר" פועלת בישראל, תחת ניהולה של חברת "מטיס קפיטל טרייד מוביל בע"מ" שהעומד בראשה הוא איציק כהן. כמנכ"ל "יורופקאר" בישראל משמש מר מיכאל ארנון.



לאחרונה החלה פתיחת סניפי "יורופקאר" בישראל, כמו כן הושלמה רכישתה של צי הרכבים הראשון בעלות של 25 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס