תקציב הפרסום של "כל HOME" למשרד הפרסום ראובני פרידן


חברת "כל HOME", המציעה סיוע לרוכשי הדיור בישראל, בחרה במשרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הבת "אייקון" להוביל את החדרת המותג החדש לשוק הישראלי.



הבחירה באה לאחר שנבחנו משרדים שונים ביניהם באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ – 6 מיליון ₪ והוא יתמקד בפעילות פרסומית בעיתונות הכתובה, ובאינטרנט.



בחברה אומרים כי מקור ההשראה להקמתה עלה כתוצאה ממחדלים בהם נתקלים רוכשי דיור בישראל בעסקה החשובה ביותר בחייהם. "מודל החברה מושתת על מודל אמריקאי, שם רק באופן הזה רוכשים דירה בצורה בטוחה בחבילה כוללת אחת ובעלויות אטרקטיביות ביחס למחירי השוק היקרים של יועצים מקצועיים, כאשר פונה אליהם הלקוח באופן עצמאי".



לדברי החברה, "משרד הפרסום ראובני פרידן ו"איקון", הציגו הצעה כוללת של אסטרטגיה לבידול המותג שתתבטא בתרבות הארגונית, במדיניות השירות, במכלול הפעילות השיווקית והמכירתית וכמובן, בפרסום ובשאר ערוצי התקשורת השיווקית. כמו כן הציג המשרד גישה קריאטיבית שלמה ומקיפה המבוססת על האסטרטגיה".



בתקציב יחסי הציבור זכה משרד "אקרמן-דור תקשורת ADPR", כשהתקציב ינוהל ע"י שרון דור-בן חורין העומדת בראש חטיבת הצרכנות, הנדל"ן והתעשייה בחברה.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס