תקציב יחסי הציבור של שבוע ביומד 2009 לדוניצה תקשורת

משרד דוניצה תקשורת – DMC, זכה בתקציב יחסי הציבור של שבוע ביומד 2009, המפגש השנתי של תעשיית מדעי החיים מהארץ ומהעולם. האירוע, שיתקיים במהלך יוני 2009 בתל אביב, מורכב מכנס מקצועי בינלאומי בכיכוב מיטב המומחים ותערוכה, הכוללת את החידושים ה"חמים" בתחום הביוטכנולוגיה והמיכשור הרפואי.



לדברי משה לילוס, מנכ"ל "כנס תערוכות", המפיקה את הכנס ואת התערוכה, פעילות יחסי הציבור נועדה לסייע בהגדלת מספר הנרשמים, מהארץ ומחו"ל ובחשיפת הבשורות הרפואיות והכלכליות של המרצים והמציגים באירוע לכלל הציבור. "מדובר בהזדמנות נהדרת להראות את הקידמה הטכנולוגית והחדשנות הישראלית וגם לקדם עסקאות חדשות", אומר לילוס.

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר