משרד דוניצה תקשורת – DMC, זכה בתקציב יחסי הציבור של שבוע ביומד 2009, המפגש השנתי של תעשיית מדעי החיים מהארץ ומהעולם. האירוע, שיתקיים במהלך יוני 2009 בתל אביב, מורכב מכנס מקצועי בינלאומי בכיכוב מיטב המומחים ותערוכה, הכוללת את החידושים ה"חמים" בתחום הביוטכנולוגיה והמיכשור הרפואי.
לדברי משה לילוס, מנכ"ל "כנס תערוכות", המפיקה את הכנס ואת התערוכה, פעילות יחסי הציבור נועדה לסייע בהגדלת מספר הנרשמים, מהארץ ומחו"ל ובחשיפת הבשורות הרפואיות והכלכליות של המרצים והמציגים באירוע לכלל הציבור. "מדובר בהזדמנות נהדרת להראות את הקידמה הטכנולוגית והחדשנות הישראלית וגם לקדם עסקאות חדשות", אומר לילוס.