קבוצת קניוני ישראל, המונה 18 קניונים ומרכזי מסחר ברחבי הארץ, תצא במהלך המבוסס על FEELnTROP – אפליקציית מדיה חברתית באמצעותה תעמיד הקבוצה 200,000 ₪ לתרומה. האפליקציה, שהותאמה ואופיינה במיוחד לצורכי קבוצת קניוני ישראל, תאפשר לגולשים בדפי הפייסבוק של קניוני הקבוצה, לקבל כסף מקניוני הקבוצה ומהמותגים המובילים ולהעביר אותו כתרומה לעמותות. בתמורה למעורבותם בפעילות, ייהנו הגולשים מהטבות כספיות בלעדיות בחנויות המותג בקניוני הקבוצה בלבד.
במסגרת המהלך חברה הקבוצה ל – 9 עמותות שאליהן יועברו תרומות הגולשים: גלעד שליט, "רוח נשית", "משאלת לב", עלם, אור ירוק, תנו לחיות לחיות, חיבוק ראשון, ילדים בסיכוי ווראייטי. מטרת המהלך, לצד הפניית התרומות, היא העלאת המודעות בכל הנוגע לעשייה המבורכת של עמותות אלה.
FEELnTROP מבוססת על רעיון ה- WIN–WIN–WIN, הממקסם את התועלות עבור כל אחד מהשותפים – המותגים, הגולשים והעמותות – כך שכל אחד מהם מרוויח פעמיים, פעם אחת לכיס ופעם שנייה לנשמה.
הפעילות תלווה בקמפיין רחב היקף תחת הכותרת: "יש בחירות בחיים בהן אי אפשר לטעות.." באמצעות משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי וחברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק, שיכלול מדיה דיגיטלית לצד מדיית אוף ליין רחבת היקף.
בכל עמוד הפייסבוק של אחד מהקניונים, ניתן יהיה לראות את מגוון המותגים השותפים בפעילות זו, ואת כל 9 העמותות המייצגות 9 עולמות תוכן ועשייה למען הקהילה. כל גולש יוכל לבחור אחת מתוך 9 העמותות אליה ירצה להפנות את התרומה ולאחר מכן יוכל ליהנות מהורדה של הטבות מ 5 המותגים המשתתפים. ברגע שהגולש בחר הטבה שהוא רוצה, יזין את מס' הנייד שלו והשובר יעבור אוטומטית לנייד למימוש בחנות המותג שבחר. ההנחות אותן יקבל התורם יינתנו לרוב על הקולקציות החדשות של חנויות האופנה . גובה ההנחות יהיו עד 30% .
אילנית גריוביץ ברגר סמנכ"ל השיווק בקבוצת קניוני ישראל: "כקבוצת הקניונים המובילה במדינה, הפועלת מאז ומתמיד למען הקהילה באזורי הקניונים ובכלל, ולאור הגל החברתי הטוען לשיפור אורחות החיים במדינתנו, הבנו שעלינו לנצל את גודלנו ופריסתנו הארצית ולסייע ככל שניתן בהעלאת המודעות בכל הנוגע לעשייה המבורכת של העמותות בישראל.