012 חוזרת לפרסם את שירותי 072


012 חוזרת לפרסם את שירותי התקשורת הפנים ארצית בקידומת 072, ומעלה קמפיין חדש. בכך למעשה תמשיך החברה את המהלך השיווקי אותו החלה החברה לפני מספר חודשים ומעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט ובכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה, המופיע בסרט כלוחם קונג-פו השובר חומת לבנים. הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ₪.



כזכור, בג"צ קיבל למעשה את עמדת משרד התקשורת כמו גם את עמדת חברת 012 לפיה מתן היתר לקבוצת בזק לפעול בשוק הטלפוניה הפנים ארצית בטכנולוגית VOB לא יאפשר את התפתחותה של התחרות בשוק זה. משמעות הפסיקה היא ש- 012 הינה השחקן היחידי המספק את השירות הקווי בטכנולוגית VOB .



יעקב נדבורני, סמנכ"ל 012 קווי זהב: "הרחבת שוק השיחות הפנים ארצי לתחרות מהווה עבור הצרכן הישראלי בשורה אמיתית ומשמעותית, ואנו שמחים להמשיך בהובלת מהלך שמטרתו הצעת חלופה מתקדמת ואטרקטיבית ביותר לצרכן לשירותי התקשורת הפנים ארצית. צרכן, אשר יצטרף לשירותי הטלפון הקווי בקידומת 072, ייהנה משירותי הטלפון הפנים ארצי המתקדמים ביותר ומחסכון של מאות עד אלפי שקלים בשנה".




קרדיטים:


מנהלת תקשורת שיווקית 012 : מיכל אפורי, מנהל אשכול לקוחות: נועה גוברמן, סופרוויזיר: מיכל יוסיפון, תקציבאית: אסנת פנקובסקי, מנהלת קריאייטיב: מירב קורן, מנהלת פלנינג: ליאת קידר, פלנר: רון אורלאו, קופירייטר: עינת אקר, הילי ברוק, ארט דיירקטור: שירה ורשבסקי, מפיקת משרד: רינת סיטון, במאי: ליאור הר לב, חברת הפקה: אוג, צלם: מנו קדוש, יח"צ: שטרן אריאלי.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר