013 נטוויז'ן, משיקה שירות חדש המיועד, לראשונה גם ללקוחות פרטיים תחת השם "לשירותך בקליק". השירות החדש מאפשר פתיחת פניות למוקדי השירות והתמיכה הטכנית דרך אתר הבית של החברה. מהרגע שבוצעה הפניה, החזרה ללקוח הינה בפרק זמן של לכל היותר שעה ללקוחות הפרטיים ולכל היותר שעתיים ללקוחות העסקיים. בנוסף מאפשר השירות מעקב אחר סטאטוס הפניה דרך האתר.
מטרת השירות החדש היא לאפשר ללקוח שירות ותמיכה במרחק נגיעה. לצורך הפעלת השירות פותחה מערכת חדשנית המתממשקת למערכת ה- CRM, הלקוח מזוהה באתר ופנייתו מתועדות במערכת ניהול הלקוחות של החברה, כולל הפתרון שניתן לו.
קרן שתוי סמנכ"ל לקוחות פרטיים: "השירות ללקוח ב- 013 נטוויז'ן חצה מזמן את גבולות השירות הטלפוני, כאשר המטרה היא לאפשר ללקוח לבחור את ערוץ התקשורת הנוח לו לקבלת השירות. 013 נטוויז'ן היא חברת התקשורת הראשונה שמעניקה ללקוחותיה גם את האפשרות לעקוב אחר סטאטוס הטיפול בפנייה, ומציעה להם ערוץ תקשורת נוסף לקבלת שירות, באמצעות צ'אט Online עם נציג שירות הכול מתוך שאיפה לשקיפות ולמעורבותו של הלקוח.
חשוב לציין כי בנוסף לשירות "לשירותך בקליק" מפעילה 013 נטוויז'ן ערוץ תקשורת חדשני נוסף עם לקוחותיה, ברשתות החברתיות 'טוויטר' ו-'פייסבוק', באמצעותן מאפשרת החברה ללקוחות להתעדכן במבצעים ובשירותים חדשים, ואף לבצע פניות לקבלת שירות. כמו כן מאפשרת החברה ללקוחות הבוחרים בכך לקבל תמיכה טכנית באמצעות השתלטות מרחוק על מחשב הלקוח.
כחלק ממדיניות ייעול ושיפור השירות, חברת 013 נטוויז'ן הינה היחידה בענף התקשורת הזמינה ללקוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.