היום עולה לאוויר Noobo, אתר ראשון מסוגו ברשת, שהשיג עם עלייתו לאוויר מעמד בכורה כ"אתר האינטרנט הראשון שבחר לצאת ביום הראשון לעלייתו לאוויר בקמפיין פרסום רחב היקף". לפי דיווח מנהלי החברה קמפיין הפרסום, שהופק על ידי משרד הפרסום- ברוקנר נטע יער, הינו בהיקף מליון וחצי ₪, ויתמקד בטלוויזיה ובאינטרנט. סיסמת הקמפיין: Noobo. תדליק ת'מוח.
אתר המשחקים החדש מאפשר לראשונה לגולשים באינטרנט, לשחק זה מול זה, בזוגות או בקבוצות, בזמן אמת. האתר מאפשר לשחק על נקודות או על כסף, בשונה ממשחק מול מערכות ממוחשבות, כנהוג באתרי המשחקים. האתר מציע בשלב בראשון שלוש זירות שונות: ידע כללי, כדורגל, ובידור.
לדברי גדי שבדרון, מיזמי החברה: "לכל אחד מאיתנו יש תחום עניין מההווה או מהעבר שבו פיתחנו רמת מומחיות. יש המבינים בתחום כדורגל או מכוניות, יש השולטים ברזי כוכבי קולנוע ויש תמיד את אלה שיודעים כמעט הכל… המותג החדש שיצרנו נועד לספק צורך שסופק עד היום ברשת ברמה חלקית ובאיכות נמוכה – הצורך ליהנות מאתגרי חשיבה ומהפגנת ידע בצורת משחק מול אנשים אמיתיים, בין אם על ניקוד וירטואלי או על כסף אמיתי".
"הדרך שבה אנחנו מסתכלים על עולם התוכן באתר", מוסיף שבדרון, "דומה לדרך שבה מתפתחת הטלוויזיה הרב-ערוצית המודרנית: פיתוח מתמיד של ערוצי תוכן לסגמנטים. בטווח הארוך אנו מאמינים שתהיה הצדקה להציע לגולשי הרשת מוצרי תוכן אזוטריים מהסוג "טריוויה לחובבי ספורט אתגרי" או "טריוויה לשוחרי גורמה". הבחירה בסיסמה המייצגת מותג "המאפשר לך להדליק ת'מוח", באה מתוך ראיית תפקידנו כמספקים סוג של חדר כושר למוח שבו אפשר להיפגש, להתחרות ולתקשר און ליין עם אנשים רבים בעלי תחום ענין משותף".
המודל העסקי-"משחקים על כסף"
השקת אתר Noobo מתרחשת במקביל לעליית המשחק "1 נגד 100" ברשת, המשחק הטלוויזיוני, המתחרה באותה משבצת עם להיטי רייטינג, "מי רוצה להיות מיליונר" ו"הכספת".
התכנית המשודרת ברשת מדי יום שלישי ברצועת שידור אסטרטגית (21:00 – 22:00), עלתה לראשונה ביום שלישי שעבר (8 למאי) ורשמה פתיחה מבטיחה (25% רייטינג).
במסגרת שיתוף הפעולה בין Noobo לרשת, מתקיימת בימים אלה באתר תחרות ראשונה מסוגה, שבסיומה ייבחרו מתמודדים לתכנית הספיישל הטלוויזיונית של סיום העונה. המודל העסקי של Noobo מתבסס על גביית עמלת תפעול מפעילות הגולשים הבוחרים את האפשרות לשחק על כסף.
אתר Noobo הוקם על ידי קבוצת יזמים בעלי רקע וניסיון עשיר בתחום האינטרנט: אילון גינזבורג המשמש כיו"ר כיהן בעבר כיו"ר תפוז, מנכ"ל סאניקום ו Teleknowledge. גדי שבדרון – דירקטור. מנכ"ל אנטרפרייז, חברה לייעוץ ולתכנון אסטרטגי. בעבר כיהן כמשנה למנכ"ל GoNext. ממייסדי חברת AllJobs. ניב אריאל – דירקטור. איש עסקים ויזם. בעבר המייסד, הבעלים והמנכ"ל של מתחם הבילוי והאירועים קו האופק. ממייסדי חברת AllJobs . רויטל הנדלר-שבדרון – בעלת מניות בחברה. כיום מנכ"לית AllJobs והוגת הרעיון להקמתה. קודם לכן, שימשה מנהלת התוכן של פלאפון ו- Esc. מתי בן-שושן – מנהלת אתר Noobo . למתי ניסיון עשיר בתחום האינטרנט, ובמיוחד התמחות בנושאי ממשק משתמש ושיווק. הייתה חברה בצוות ההקמה של אתר YNET , עבדה בחברות next-in ודוטומי כמנהלת תחום אתרי אינטרנט ותיקי לקוחות.