10 פעולות שחייבות להיות בכל הליך קידום אורגני

היום כבר אין ספק בנוגע לחשיבות של פרסום העסק באינטרנט. קידום אורגני היא טכניקת הפרסום המובילה היום באינטרנט ולכן מרבית בעלי העסקים המקימים אתר לעסק כבר נחשפים לטכניקה זו ומקבלים עליה את ההמלצות החמות ביותר. טכניקת הקידום האורגני פועלת לטווח הארוך אך גם המשתלמת ביותר עבור העסק מבחינת עלויות ללקוח, כמות הגולשים שתגיע לאתר שלכם, מיתוג העסק ועוד. על מנת לקדם את האתר שלכם בצורה מקצועית ובוודאי כאשר מדובר בתחומים תחרותיים, תצטרכו חברת קידום אתרים מקצועית שתבצע את העבודה. אם אתם מנסים לבצע את הקידום בעצמכם, לסייע לחברת הקידום או פשוט רוצים להיות חכמים יותר בנוגע למה נעשה אצלכם באתר ומה חברת הקידום מבצעת בתמורה לכסף שהיא מקבלת מכם אז קראו את 10 הפעולות הללו שצריכות להוות חלק מכל הליך קידום אורגני.


#1 – מחקר מילות מפתח:


השלב הראשון בכל עבודת קידום אתרים יהיה בדרך כלל מחקר מילות מפתח. לצורך המחקר עצמו חברת קידום אתרי אינטרנט בגוגל תבצע שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל וכן בכלים נוספים שברשותה. כלים אלה יתנו לחברה רעיונות ומושג לגבי ביטויי מפתח רלוונטיים, בעלי נפח חיפוש ואת מידת התחרות שלהם בגוגל. בהתאם לכך ניתן יהיה להרכיב רשימה של ביטויי מפתח שכדאי להשקיע בהם את המשאבים ולבנות סביבם את אתר העסק. אלו הביטויים שבהם אתר העסק יקודם בגוגל.


#2 – מחקר מתחרים:


מחקר המתחרים חשוב מאוד כדי ללמוד מה המתחרים שלכם עושים. כאשר אתם יודעים מול מה אתם עומדים תוכלו גם לבצע עבודה טובה יותר שתמקם את אתר העסק גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כחלק ממחקר המתחרים תוכלו לראות אתרים רבים המקשרים אל אתר המתחרה שלכם ולקבל רעיונות נוספים מהיכן להשיג קישורים לאתר שלכם.


#3 – אופטימיזציה לתוכן קיים באתר:


ביצוע התאמות של התוכן הקיים באתר. לכל עמוד תוכן באתר צריכה להיות התאמה גם למנועי החיפוש וגם לגולשים הקוראים את התוכן באתר שלכם. חשוב שהתוכן יהיה טבעי ולא רובוטי ומצד שני לכלול מספיק פעמים את ביטוי המפתח המרכזי של אותו עמוד, לכלול אותו בכותרת הראשית ובאחת מכותרות המשנה באותו עמוד ועוד.


#4 – בניית תפריטים מסודרים:


על מנת לשפר את הניווט באתר שלכם לשביעות רצון הגולשים וכמובן שבניית התפריטים מסייעת בבניית היררכיית התוכן באתר וכך גם מנוע החיפוש ידרג את חשיבות התוכן באתר שלכם ככל שהעמוד קרוב יותר לדף הבית.


#5 – הזנת האתר בתוכן חדש:


על מנת לקדם אתר בצורה אפקטיבית חשוב להזין את האתר בתוכן חדש לעתים קרובות. בתחומים מסוימים מאמר בשבוע גם מספיק ובתחומים אחרים לעתים יידרש מאמר ביום-יומיים.


#6 – שיפור חוויית השימוש באתר:


שיפור ביצועי האתר מבחינת מהירות וטעינת עמודי האתר, שיפור העיצוב והתחושה של הגלישה באתר, ניווט נוח בין עמודי האתר, כתב גדול מספיק שלא צריך להתאמץ לקרוא, התקנת תוסף נגישות, אתר מאובטח עם תעודת SSL ועוד…


#7 – תיקון שגיאות קוד והוספת מטא תגיות:


הוסיפו לעמוד הבית ולכל עמוד באתר מטא תיאור, מטא כותרת ותגית מובילה לאותו עמוד.


#8 – קישורים פנימיים ומפת אתר:


דאגו לקשר מתוך עמודי האתר אחד לשני וכן לכלול מפת את באתר שלכם. מדובר ברשימה של כל העמודים באתר שלכם ובאיזה סדר הם מופיעים מבחינת קטגוריות, תתי קטגוריות, עמודים, פוסטים וכו'. מפת האתר מסייעת למנוע החיפוש, בין היתר, לסרוק את כל עמודי האתר שלכם.


#9 – קישורים חיצוניים:


אין אפשרות לקדם אתר בלי שיהיה לו קישורים חיצוניים. אלה נחשבים כמעין המלצות על האתר שלכם מרחבי הרשת. צריך לקשר אל האתר בצורה מבוקרת, נכונה, מאתרים איכותיים ובצורה טבעית ככל האפשר המשלבת קישורים מסוגים שונים ובכמויות הגיוניות.


#10 – חיבור לרשתות החברתיות:


כחלק מכל תהליך קידום אורגני מקצועי היום חשוב לכלול באתר כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות, לאפשר לאנשים לשתף פוסטים מהאתר או את דף הבית של האתר ברשתות החברתיות. ניתן להשתמש בפיצ'רים שונים ולחבר אפילו פידים של רשתות חברתיות בגודל קטן יותר לתפריט באתר.

אולי יעניין אותך

קייטרינג לאירועים
פילאטיס
telaviv
Outscape
UX_EllenboroughPark
Picture12

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח