11 נתונים על הרגלי קניה של ישראלים ברשת

למרות שאחוז גדול מהישראלים רוכשים באינטרנט, נתח השוק המקומי המקוון עדיין קטן ביחס למדינות מפותחות. ובניגוד לדעה הרווחת, לא כולם מזמינים מחו״ל אלא גם מאתרים כחול-לבן. עובדות מעניינות שעלו מהסקר של TASC:



1. שוק המסחר המקוון בישראל צמח ב 25% בשלוש השנים האחרונות והיום מוערך בכ-7 מיליארד ₪.


2. בישראל מהווה המסחר המקוון כ-6% מכלל השוק הקמעונאי.


3. ישראל מפגרת אחר מדינות מפותחות בהן שוק המסחר המקוון מהווה כ- 10% מכלל שוק הקמעונאות.


4. הרכישות מחו"ל מהוות כ-40% מהשוק הקמעונאי המקוון בישראל.


5. שוק המזון ומוצרי המכולת המקוון הוא הגדול מבין השווקים המקוונים – עם כ-2.4 מיליארד ₪ בשנה.


6. 47% ממשתמשי האינטרנט בישראל קנו מזון ומוצרי מכולת באינטרנט. סכום הרכישה הממוצעת: 503 ₪.


7. 75% ממשתמשי האינטרנט בישראל קנו מוצרי אופנה באופן מקוון. סכום הרכישה הממוצעת: 300 ₪.


8. 71% ממשתמשי האינטרנט בישראל קנו מוצרי חשמל ואלקטרוניקה באינטרנט. סכום הרכישה הממוצעת: 800 ₪.


9. 53% ממשתמשי האינטרנט הישראלים קנו מוצרי קוסמטיקה וטיפוח באינטרנט, 38% עשו זאת לפחות פעם בשנהסכום רכישה מקוונת ממוצעת: 290 ₪.


10. 50% ממשתמשי האינטרנט הישראלים קנו ריהוט ואבזור לבית באינטרנט, סכום הרכישה הממוצעת: 445 ₪.


11. על פי התחזית, עד שנת 2020 יתווספו למסחר המקוון 8 מיליארד ₪ על חשבון מכירות בחנויות פיזיות.



שי אלמוג מייסד אתר הפארם בלה (www.bela.co.il) ומוביל מהפכת הדיגיטל של ׳כללית׳ ו׳מגה׳ באינטרנט


– הנתונים באדיבות TASC – חברה לייעוץ אסטרטגי

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים