עמוד הפייסבוק של חברת החשמל טיפל במהלך השנה האחרונה בלמעלה מ- 11,000 פניות, על קיר העמוד הרשמי ובהודעות פרטיות. הפניות לחברה באמצעות עמוד הפייסבוק הרשמי כללו בין היתר: שאלות בנושאים כלליים על חברת החשמל, שאלות בנושאי צרכנות – תעריפים, זכויות וטיפים ושאלות אישיות ומתן פתרונות לסוגיות בבתי הלקוחות, בדומה למענה במרכזי השירות 103.
בימים אלו, עלתה חברת החשמל עם סרטון חדש של שקע תקע ושטקר, באמצעות מחלקת הפרסום של חברת החשמל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי , המציג את כל דרכי ההתקשרות עם חברת החשמל – הכל כדי להעניק את השירות היעיל, האיכותי והזמין ביותר ללקוחותיה –
באתר האינטרנט של חברת החשמל, במרכזי השירות 103 של חברת החשמל בטלפון 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה, במרכזי קבלת הקהל של חברת החשמל ברחבי הארץ, באפליקציית "חברת החשמל" הניתנת להורדה חינם בחנויות הסלולאריות באפל ובאנדרואיד ובעמוד הפייסבוק של חברת החשמל. פעילויות אלו, מתקיימות במסגרת חטיבת רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל.
דליה בודינגר, דוברת חברת החשמל: "עמוד הפייסבוק הוא חלק משינוי מהותי שעברה דוברות חברת החשמל, אשר הפכה בשנה האחרונה לדיגיטלית, דינאמית ומותאמת לצרכי המדיה. אנו רואים בכל גולש על מעגליו ברשת כמוביל דעה בעל השפעה על תדמית חברת החשמל. עמוד הפייסבוק מהווה כלי שירותי, נגיש, שקוף ופתוח לכלל לקוחות חברת החשמל ובסערת דצמבר 2013 אף הוכיח כי הוא הכלי היעיל והמהיר ביותר למתן שירות נגיש בזמן חירום".
עמוד הפייסבוק הרשמי של חברת החשמל עלה לאוויר לפני כשנתיים, כחלק ממדיניות של שקיפות ופתיחות של החברה בפני הציבור, ומתוך מטרה לתת מענה ללקוחות החברה בשקיפות ופתיחות כך שהמענה ישרת במקביל מספר לקוחות.
כחלק מהפעילויות היזומות, מקדישים בעמוד הרשמי חודשים מלאים להצגת פעילויות ייעודיות בחברה – כמו למשל – חודש מרץ המוקדש לפעילויות של נשות חברת החשמל, חודש מאי שהוקדש לפעילויות איכות סביבה של חברת החשמל, בקיץ ובחורף – מציגים בעמוד את ההכנות והפעילויות לאספקה אמינה וזמינה של חשמל גם בימי מזג אוויר קיצוני.
כיום עוקבים כ 63,000 גולשים אחרי העמוד הרשמי של חברת החשמל, עם כ-150 פניות בממוצע בכל חודש.