ממחקר מיוחד שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מקבוצת יפעת, עולה כי שווי הסיקור התקשורתי שקיבלו האירועים השונים בחגיגות המאה של העיר תל אביב עומד על כ- 12 מיליון שקל. סקירת יפעת מתייחסת הן לעיתונות המודפסת והן לכתבות אודות החגיגות לתל אביב באינטרנט, ברדיו ובטלוויזיה, אשר הקדישו לנושא עשרות אייטמים בעיתונות ובאינטרנט וכ- 4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה.
האירועים נשואי הדיווח התרכזו ברובם בחודש אפריל השנה, ובהם מופע הפתיחה, כנס המאה ואירוע הפתיחה בבית ביאליק. האירועים הללו קיבלו תשומת לב תקשורתית יוצאת דופן, אך גם אירועים נוספים שהיו מאז וקושרו למסגרת חגיגות המאה לעיר זכו לבולטות נאה, דוגמת תערוכת "בתים מבפנים" (בתים פרטיים בתל אביב וביפו שפתחו את דלתם לביקור הקהל הרחב), אירועי "לילה לבן" ועוד.
ראוי לציין כי עיריית תל אביב-יפו היתה זו שאוזכרה במרבית הכתבות כאחראית לחגיגות וכיוזמת האירועים, ונהנתה מהרוח החיובית של רוב הכתבות הללו. בשבוע שעבר אף בחר איגוד השיווק הישראלי בהלל פרטוק, דובר עיריית תל-אביב-יפו, כאיש השיווק של חודש יולי 2009, על פועלו במערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת המאה וכחבר בוועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים ואת תוכנם.
לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה: "שוב הוכח כי שילוב של נושא שניתן לגייס אליו את התקשורת ועבודת דוברות יעילה הם מתכון מנצח לקבלת חשיפה תקשורתית איכותית ומקיפה".