מחקר חדש של חברת קליקטייל (Clicktale) הישראלית, מובילה עולמית בתחום ניתוח חוויית המשתמש הדיגיטלית, מעלה כי 20% מכלל מנהלי השיווק והדיגיטל בארגונים גדולים בארה"ב ובריטניה, מודים כי הם אינם באמת מצליחים להבין לגמרי את התנהגות הלקוחות שלהם בכל הקשור לתהליכי קבלת ההחלטות בקנייה דיגיטלית.
חלק מהסיבה לכך, על פי המחקר, נעוצה בכך ש – 34% ממנהלי השיווק ומנהלי חווית הלקוח אינם יכולים לאחד מידע בין פעילות האתר ואתר המובייל שלהם כדי ליצור תמונה אחידה של התנהגות הלקוח. זאת בעוד 39% מתקשים לאחד בין המידע מהאתר שלהם ומהאפליקציה שלהם.
בהקשר זה, יש לציין כי השבוע תקיים קליקטייל הרצאה בנושא "אופן קבלת ההחלטות של הלקוחות במרחב הדיגיטלי" שתעביר ד"ר לירז מרגלית, מומחית לפסיכולוגיית אינטרנט וראש תחום מחקר התנהגותי בחברת קליקטייל, שתשתף מניסיונה עם המותגים הגדולים בעולם על הסודות מאחורי ההתנהגות הדיגיטלית.
הכנס יתקיים ביום רביעי, 29.6.19 , 18:00 במשרדי קליקטייל, רחוב ז'בוטינסקי 22, (בניון אטריום) קומה 28