20% ממנהלי שיווק ודיגיטל בארגונים לא מבינים התנהגות הלקוחות בדיגיטל

מחקר חדש של חברת קליקטייל (Clicktale) הישראלית, מובילה עולמית בתחום ניתוח חוויית המשתמש הדיגיטלית, מעלה כי 20% מכלל מנהלי השיווק והדיגיטל בארגונים גדולים בארה"ב ובריטניה, מודים כי הם אינם באמת מצליחים להבין לגמרי את התנהגות הלקוחות שלהם בכל הקשור לתהליכי קבלת ההחלטות בקנייה דיגיטלית.



חלק מהסיבה לכך, על פי המחקר, נעוצה בכך ש – 34% ממנהלי השיווק ומנהלי חווית הלקוח אינם יכולים לאחד מידע בין פעילות האתר ואתר המובייל שלהם כדי ליצור תמונה אחידה של התנהגות הלקוח. זאת בעוד 39% מתקשים לאחד בין המידע מהאתר שלהם ומהאפליקציה שלהם.



בהקשר זה, יש לציין כי השבוע תקיים קליקטייל הרצאה בנושא "אופן קבלת ההחלטות של הלקוחות במרחב הדיגיטלי" שתעביר ד"ר לירז מרגלית, מומחית לפסיכולוגיית אינטרנט וראש תחום מחקר התנהגותי בחברת קליקטייל, שתשתף מניסיונה עם המותגים הגדולים בעולם על הסודות מאחורי ההתנהגות הדיגיטלית.


הכנס יתקיים ביום רביעי, 29.6.19 , 18:00 במשרדי קליקטייל, רחוב ז'בוטינסקי 22, (בניון אטריום) קומה 28


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג