2007 שנת השימור ב- orange: "פריצת דרך שיווקית בשימור מנויים מצריכה פלטפורמה ייחודית ורחבה"

היום הודיעה איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orangeה על המשך מהלך orangeday שהחל במאי 2006.




עוד נמסר כי היקף ההשקעה במהלךorangeday winter מסתכם ב – 10 מיליון שקלים וכי היקף ההשקעה בקמפיין שילווה את המהלך מסתכם בכ – 5 מיליון שקלים.



בק הוסיפה ואמרה כי המהלך, שהחל בפועל במאי 2006 זכה להצלחה חסרת תקדים. "במסגרת המהלך הקודם הענקנו הטבות סלולריות מפתיעות בכל יום רביעי בחודשי הקיץ, כמו גם הטבות לא-סלולריות ייחודיות כגון: מסיבת קיץ ל- 6,000 בני נוער בלונה פארק, 50% הנחה על כרטיסי פסטיבל הסרטים בירושלים, מבצע סוף עונה מיוחד בזארה, ועשרות אלפי מתנות אשר חולקו במפגשים אישיים עם לקוחותינו".



מבדיקת הנתונים מתברר שה-orangeday אכן זכה להשתתפות מסיבית של קהל לקוחות החברה. מנתוני פרטנר עולה כי במהלך כל ימי הפעילות הקודמת התבצעו סה"כ כ- 2,600,000 רישומים ע"י כ-470,000 לקוחות unique user.



בק הוסיפה עוד כי " ממחקרים שערכנו בסיום orangeday למדנו כי המהלך חיזק את מערכת היחסים שלנו עם לקוחותינו באופן משמעותי. השוק כיום תחרותי ורווי, על כן פעילויות לשימור מנויים עוברות לקדמת הבמה השיווקית. פריצת דרך שיווקית בשימור מנויים מצריכה פלטפורמה ייחודית ורחבת היקף, המאפשרת לייצר סקרנות, ציפייה והפתעה של קהלים רחבים על פני זמן ארוך. כמו גם ההטבות לצרכן חייבות להיות משמעותיות".



נדבך נוסף למהלך הוא orangeday music. לראשונה בישראל, יוכלו לקוחות orange ליהנות באופן בלעדי מסדרה של שמונה מופעי ענק בשילובים חד פעמיים שהופקו במיוחד עבור החברה.



במסגרת המופעים ישתתפו אמנים ישראליים מהמובילים בתעשיית המוסיקה בארץ לצד אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה בעולם: אחינועם ניני ורביעיית סוליס, שוטי הנבואה ומורי קאנטה, אביב גפן וסטיבן ווילסון, עידן רייכל וסולנית הזאפ מאמה סאלי ניולו, אינקובוס ושייגעצ, מירי מסיקה וטרילוק גורטו, יהודה פוליקר ומנוליס סולריס, הדג נחש ולירוי SAIAN SUPA CREW".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס