2106: הכינו עצמכם ל- Inbound

2016 לפנינו וזה הזמן לחשוב על איך וכיצד אנו יכולים לשפר את המאמצים שלנו בזירות השיווק והמכירות. הנוף באינטרנט משתנה תדיר והוא ממשיך לנוע בקצב חסר תקדים. מכיוון זה הזמן בשנה שהתקציב מחושב וננעל, חיוני לבדוק כיצד המאמצים השיווקים שלנו ב-2015 הועילו, ומה אנו רוצים לקחת איתנו לשנה החדשה.



מעטות החברות שעדיין לא משתמשות ב- Inbound Marketing. Inbound Marketing היא אסטרטגיה שיווקית בה החברה מייצרת מוצרי תוכן איכותיים שימשכו מבקרים ולקוחות במקום לצאת החוצה (Outbound Marketing) ולהשתמש בפרסום קלאסי. ההשקעה היא במוצרים רלוונטים לקהל היעד. כל אלה ופעולות נוספות גורמים לחברה להיות גלויה יותר ברשת.



אסטרטגיות Inbound ימשיכו להיות האפקטיביות ביותר בייצור לידים והעלאת הסיכויים ליצורם. בהשוואה לשנת 2011 ישנן פי 11 יותר חברות B2B המשתמשות בשיווק זה ומעניין לגלות שתוכן שיווקי למשל עולה ב-62% פחות פר ליד מאשר ייצור של מידע חדש.



אלו טקטיקות מנצחות של Inbound Marketing כדאי ורצוי לשים אליהם לב ב-2016:


1. הגבירו את השימוש בוידאו. רוחב הפס וקוצר הסבלנות של גולשים מושכים יותר ויותר גולשים אל עבר צפייה בתוכן וידאו.


א. הפיקו וידאו אודות החברה כך שיראו את התרבות הארגונית שלה.


ב. וולוגינג: כמו בלוג אבל בוידאו. לקוח פוטנציאלי שלכם נתקבל בבעיה, יש לו שאלה. מענה בוידאו הוא פיתרון אפקטיבי שמעלה משמעותית את הסבירות להשארת ליד ולביצוע מכירה.


ג. צעדים נוספים: עדויות של לקוחות, דמו של המוצר, הוספת וידאו לדף הנחיתה


2. אישיות הלקוח: היבט חשוב של אסטרטגיית השיווק ב-2016 צריכה להיות צלילה משמעותית יותר אחר אישיות הקונה. אנשים ניהיים פחות ופחות סובלנים לטכניקות מכירה ועל כן חשוב להבין באמת מה הלקוח זקוק לו.


3. אופטימיזציה של מודעות באמצעות אנליטיקס. כמו כל מאמצי השיווק האחרים, אנליטיקס יכול גם לעזור באופטימיזציה של הפרסום הממומן.


4. עיצוב מונחה מונחה צמיחה: עיצוב אתר מחדש המתרחש כל שנתיים שלוש הוא מושג של העבר. עיצוב מונחה דטא או עיצוב מונע צמיחה תפוס את מקומו. שיווק ומכירות בכללותם נעים יותר לכיוון יותר אסטרטגיות ממוקדות משתמשים ועיצוב אתרי אינטרנט לא צריך להיות שונה.


לסיכום: לקוחות, אנשים, צרכנים, גולשים או איך שלא נקרא להם, הם אנחנו. ואנחנו אוהבים ורוצים לקבל תוכן איכותי, משמעותי ובעל ערך. הערך הזה מתורגם בסופו של יום למכירה.

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח