חנוכה בפתח וחברות המאפה מרכזות מאמץ שיווקי. אחרי הכל שוק הסופגניות הנו שוק תוסס, ומדושן אך יותר מכל-ריווחי. שוק הסופגניות המקומי מגלגל כ- 60 מיליון ₪. וזו כבר סיבה טובה לרצות ולקבל נתח משמעותי מהעוגה הגדולה הזו.
22 מיליון סופגניות ימכרו במהלך חודש החנוכה, שהן כ- 2000 טון של סופגניות, כך מוסר ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס (פילסברי) ישראל. עוד מציין שן כי "שוק הסופגניות המקומי מגלגל כ- 60 מליון ₪ בשנה. לדברי שן כל ישראלי יאכל במהלך שבוע חנוכה כ- 4 סופגניות בממוצע, ילדים אוכלים פי שניים יותר סופגניות ממבוגרים. אך להבדיל מהמבוגרים שמעדיפים סופגניות משודרגות בטעמים מיוחדים, הילדים מעדיפים את הטעם הקלאסי של סופגניות ממולאות בריבת תותים.
הבוגרים פונים יותר ל""סופגניות-ביס" קטנות במשקלן אשר באופן יחסי מכילות פחות קלוריות ומנסים גם מליות מיוחדות כגון קרם קרמל, קרם וניל, קרם שוקולד ואגוזים. "כך או כך" מסכם שן, החנוכה הזה, סה"כ הקלוריות אותן יאכלו החוגגים את החנוכה צפוי להגיע לכ- 9 מיליארד קלוריות.
לדברי שן השנה צפוי גידול של כ- 5% בביקוש לסופגניות בהשוואה לחנוכה אשתקד. לדבריו את הגידול בביקוש ניתן לייחס לגידול השנתי החל במשק באופן כללי, כמו גם למבחר הסופגניות המגוון המוצע השנה, מגוון ההולך ומתרחב משנה לשנה.
בעניין זה, חטיבת המאפה של פילסברי תציע השנה יוזמה שיווקית ראשונית: סופגניות בשלושה גדלים שונים- סופגנייה רגילה (85 גרם) במחיר של 3 – 6 ₪, "ביס-סופגניה" בייבי (55 גרם), במחיר 2 – 5 ₪, ו"ביס-סופגניה" מיני (35 גרם) במחיר 2 – 4 ₪. מפילסברי נמסר כי את כל מגוון הסופגניות ניתן יהיה להשיג במילוי של ריבת תותים, ריבת חלב, שוקולד ווניל.
פילסברי הינה חלק מקבוצת ג'נרל מילס ישראל שהוקמה בשנת 1996. פלסברי נחשבת לאחת מהספקיות המובילות של מוצרי מאפה קפואים לאפייה במקום לסופרמרקטים, מאפיות, מסעדות ובתי מלון.