1. בנו אתר מובייל. הוא צריך להיות פשוט מאוד, ולהכיל מידע על יצירת קשר, כפתור הנעה לפעולה וקישור למדיה החברתית שלכם. אם אתם מסעדה למשל – כדאי שיהיה באתר גם תפריט.
2. האופטימיזציה של האתר הסלולרי שלכם צריכה להיות כמה שיותר לוקאלית. כלומר – אם יש לכם מסעדה בתל אביב, טייבו את האתר הסלולרי שלכם למונח "מסעדה בנווה צדק". כי קידום אתרים הוא עניין של הגדלת מחזורים עסקיים, ולא מיקום בתוצאות חיפוש.
3. הקימו קמפיין פרסום אדוורדס לסלולרי.כי ב-2012, אנשים יחפשו מידע תוך כדי תנועה.
* מיכל מורנו היא הבעלים של מורנו'ס שיווק באינטרנט