3.9 מיליון ישראלים נכנסים לאינטרנט בכל יום. דירוג האתרים הישראלי יפורסם בכנס הקריה האקדמית אונו


נמשך הגידול בכמות הגולשים: בישראל כיום כ- 3.9 מיליון משתמשי אינטרנט בגילאים של 13 ומעלה (המהווים 55% מכלל האוכלוסייה בישראל וכ-72% מאוכלוסיית גילאי +13), לעומת 3.6 מיליון בדצמבר 2005.



כך עולה מ- TIM™, סקר האינטרנט של TNS טלסקר, הוא סקר תקופתי הנערך בקרב מדגם עדכני, ארצי ומיצג, של פרטים משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה. נתונים ראשונים המתפרסמים כאן, מראים כי מתרחב מגוון השימושים שעושים הגולשים באינטרנט כאשר כ- 40% מהם מדווחים על שימושים "חדשים". הסקר המלא יפורסם במסגרת כנס הקריה האקדמית אונו ביום ג' הקרוב.


לפרטים נוספים והרשמה לכנס.



התופעה של הרחבת מגוון השימושים באינטרנט באה לידי ביטוי ב- 2 מגמות עיקריות שעולות מן הסקר:


המגמה ה- 1: היא התרחבות משמעותית של השימוש אצל הגולש הממוצע אל


מעבר לשימושים הבסיסיים של דוא"ל, חיפוש מידע, קריאת חדשות וכדו'.


הנתונים לדוגמא בטבלה להלן ממחישים זאת:



































% השימוש בסקר הנוכחי


% השימוש ב-2005 (ממוצע שנתי)


מסרים מיידיים(מסנג'ר,ICQ


62


55


הזמנות /קניות ברשת


55


41


פעולות פיננסיות/בנקאיות


54


47


האזנה לרדיו


41


30


השתתפות בפורומים /דיונים


36


28


ביצוע שיחות קוליותvoip))


32


27



אחוז מכלל הגולשים בכל תקופה.



המגמה הנוספת שעולה מן הסקר היא התחלת שימוש בכלים ואפשרויות חדשות המתאפשרים ברשת של היום (Web2.0),שהשכיחים ביותר ביניהם הם בלוגים (קריאה וכתיבה), צפייה בתוכניות טלוויזיה (בשידור חי ותוכניות מוקלטות), מוסיקה: האזנה/הורדה, העלאה וצפייה של קטעי וידאו של גולשים. השתתפות ברשתות וקהילות באינטרנט, הקמת אתר אישי/פרטי ועוד.


מסקרTIM™החדש עולה עוד כי אוכלוסיית משתמשי האינטרנט בישראל ממשיכה להיות מאופיינת יחסית יותר ע"י גברים (53%)מנשים (47%) לעומת 48% גברים ו 52% נשים בכלל האוכלוסייה הבוגרת (גילאי +18). כמו כן הגולשים שכיחים יותר בקרב גילאים צעירים וגילאי ביניים18 – 49 (74% – לעומת 63% בכלל האוכלוסייה הבוגרת בגילאי +18), וכן בעלי השכלה גבוהה (על תיכונית ומעלה) 54% לעומת 47% בכלל האוכלוסייה הבוגרת- גילאי +18.



אולם כמגמה לאורך זמן, עם הגידול בשיעור הגולשים, הולך ומצטמצם הפער בין הפרופיל הדמוגראפי של משתמשי האינטרנט לבין הפרופיל הדמוגראפי של כלל האוכלוסייה.



ממצאי סקר ™TIMהמלאים יוצגו לציבור הלקוחות ולתקשורת בשבוע הבא בכנסTIM™השנתי בקריה האקדמית אונו, והם יכללו גם את דירוגה אתרים המובילים בישראל,מידע על הרגלי השימוש באינטרנט של הגולשים, פילוחים דמוגראפיים ואחרים וכן מגמות לאורך זמן בהרגלים אלו.



לפרטים נוספים והרשמה לכנס הקריה האקדמית אונו


אולי יעניין אותך

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872