3 עדכונים על שיווק באינטרנט

בשבוע האחרון חלו מספר התפתחויות בנושאי שיווק באינטרנט שכדאי להכיר, גם אם אתם לא מקצועני אינטרנט.


הפוסט בחסות Fortissimo Smart-Media – שיווק חכם באינטרנט


הראשון, הוא השינוי שפייסבוק עשו בחשיפה הניתנת לדפים עסקיים. שינוי באלגוריתם לפיו פייסבוק קובעת האם סטטוס יופיע – גרם לדפים רבים "להיעלם" מפיד של גולשים רבים. לא – קשה לנחש שמדובר בניסיון של פייסבוק לגרום למנהלי דפים עסקיים לקדם פוסטים בתשלום במקום ליהנות מחשיפה החינמית שהייתה מנת חלקם עד היום.


פייסבוק בתגובה טענה שלא הייתה פגיעה מכוונת בדפים, ופרסמה 4 פרמטרים לפיהם היא קובעת האם סטטוס יופיע בעמוד של גולש מסויים:


האם המשתמש ביצע אינטראקציה בעבר עם העמוד/ פרופיל (עשה לייק, שיתף, הגיב)


האם משתמשים אחרים הגיבו על הסטטוס בלייק או בתגובה


האם היו תגובות שליליות לפוסט – כגון סימון כמשהו פוגעני


האם הפוסט ממומן


השני, פינטרסט לעסקים. פינטרסט עושה מהלך כדי להפריד את השימוש של עסקים ברשת הויזואלית מהשימוש העסקי. השינוי כרגע מתמקד בעיקר בתנאי השימוש. בינתיים עדיין לא התווספו כלים חדשים המיועדים לעסקים, אך כדאי לעקוב אחר התפתחויות, מאחר ופינטרסט הפכה לרשת "משתפת" ומשפיעה מאוד. ניתנת כעת אפשרות לעסקים להמיר פרופיל רגיל לעמוד עסקי, והתווספו כפתורים להוספה לאתר האינטרנט של החברה.


השלישי – HTML 5. יכול להיות שזה נשמע מפחיד, מאחורי השם הטכני מסתתר עולם אינטרנטי חדש שצפוי לנו בשנים הקרובות. השבוע ערך איגוד האינטרנט הישראלי כנס בנושא, שמשך אליו מאות אנשי טכנולוגיה שהגיעו לשמוע על החידושים בנושא – מה שמראה רק עד כמה השינוי הולך להיות מהיר וחשוב.


אז מה מסתתר שם? בראש ובראשונה הקמה של אתרים בסיסיים הולכת להיות קלה ומהירה ומתמיד, וללא פשרות על עיצוב כפי שהיה עד היום עם מערכות מובנות. ההצלחה של מערכת WIX הvharרכת נות בקלות רים בסיסיים הולכת להיות קלה ומהירה ומתמיד, וללא פשרות על עיצוב כפי שהיה עד היום עם מערכות מובנות. מדויק יותר
הישראלית להקמה מהירה של אתרים היא דוגמא מצוינת לכך.


ואחרי ששפת התכנות תאפשר לנו לדלג בקלות מעל דברים פשוטים כמו בניית אתר, היא פתוחת פתח לבניית אפליקציות חדשניות ומהירות שיפעלו לגמרי דרך דפדפן האינטרנט. אחד הדברים המעניינים שדובר עליהם בכנס הוא היכולת לשלב טלוויזיה באינטרנט, ולהפוך אותה לאינטראקטיבית מתמיד.


המשמעות לאנשי שיווק היא שהחשיבה על שיווק באינטרנט כבר אינה מתחילה מהקמת אתר, אלא ישר חשיבה על איזו אינטראקציה הוא רוצה לקיים עם הלקוח. מהצד השני, נראה שמקצוע "בוני אתרים" הולך ונמוג ואנו ניוותר עם מפתחי אינטראקציה.

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח