3 תקציבים חדשים לדורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור

בימים אלו קיבל משרד " דורית שמואלי, תקשורת ויחסי ציבור" את תקציב יחסי הציבור של תחרות היין Best Value 2009– תחרות הקובעת מהם היינות הטובים ביותר בהתאם למחירם.



כמו כן קיבל המשרד את תקציב תחרות אשכול הזהב –האוסקר של עולם היין הישראלי. השנה יערך הערב בסימן "יין ישראלי על כל שולחן" והוא יוקדש ליוזמה החברתית החדשה "טעם לחיים". לארוחת הגאלה נרתמו ותרמו השנה השפים יורם ניצן (מול ים) ומאיר אדוני (כתית) – מפגש פסגה נדיר של צמד מסעדות העילית המובילות בישראל. את הארוחה יחתום השף-קונדיטור ערן שוורצברד. שתי התחרויות הן פרי יוזמה מיוחדת של פורטל SOMMELIER – פורטל היין המקצועי בישראל.


בנוסף, משרד "דורית שמואלי, תקשורת ויחסי ציבור" קיבל את תקציב יחסי הציבור של יקב כרמי יוסף- ברבדו- יקב בוטיק הממוקם בישוב כרמי יוסף שבהרי יהודה, עם הייננים בעלי המוניטין העולמי פרופ' בן-עמי בראבדו – בכיר המומחים בישראל בנושאי גפן ויין וכן הפרופ' לביוכימיה עודד שוסיוב, שניהם חברי סגל האוניברסיטה העברית.



אתר האינטרנט "משרד דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור": www.doritshmuelli.co.il

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר