חודש וחצי בלבד חלפו מאז ההשקה של מועדון לקוחות You ונתוני ההצטרפות מרשימים. 300 אלף לקוחות חדשים הצטרפו למועדון, מספר חסר תקדים בתחום מועדוני הלקוחות בישראל. משקף קצב הצטרפות של 10,000 איש בממוצע ליום. מאז השקת הכרטיס החדש עלה היקף המכירות של רשתות המגה(מגה בול, מגה ומגה בעיר) עליה ניכרת ביחס לתקופה מקבילה אשתקד. שיעור הפדיון המזוהה של חברי המועדון עומד על כ- 42%.
מועדון הלקוחות הינו בבעלות משותפת של רבוע כחול(75%) ודור אלון(25%) והחליף את כרטיס B&B. הכרטיס מעניק הטבות והנחות ב-15 רשתות גדולות ומובילות, המקיפות כמעט את כל תחומי הצרכנות בישראל: רשתות מגה – מזון, דור אלון – דלק, , אלונית, ורדינון, כפר השעשועים, נעמן, ששת, פיצה האט, נופש ישיר ועוד.
ההצלחה של You באה אחרי מהלך אסטרטגי יזום שכלל קמפיין מאסיבי בכל כלי התקשורת וקד"מ אינטנסיבי בכל הרשתות של הרבוע הכחול ודור אלון.
דרור מורן, מנכ"ל You:" אנו מאוד שמחים על ההצלחה של מועדון You, מדובר במהלך מהפכני בשוק מועדוני הלקוחות בישראל. היעדים אשר הצבנו לעצמנו בתחילת הדרך מולאו עד תום. יש לזקוף את ההצלחה הנ"ל למגוון ההנחות וההטבות האטרקטיביות המוענקות ללקוחות המועדון בקבוצת אלון בכלל וברשתות המגה בפרט. גם בעתיד אנו מקווים להצדיק את האמון אשר הצרכן שם בנו".