32 סניפי "שופרסל ביג" יהפכו ל"שופרסל דיל"

רפי ביסקר – יו"ר משותף בשופרסל, אפי רוזנהויז – נשיא ומנכ"ל שופרסל וריצ'רד הנטר – מנהל עסקים ראשי בשופרסל הציגו היום את "שופרסל 2015 – תוכנית אסטרטגית לצמיחה מואצת".



התוכנית האסטרטגית כוללת בין היתר: גידול של 20% בשטחי המסחר- עד 2015 יפתחו כ 100 אלף מ"ר; הרחבת פעילות שופרסל דיל- שדרוג 32 חנויות פורמט שופרסל ביג לשופרסל דיל; כניסה מאסיבית לתחום הבריאות- עד סוף שנת 2011 יפתחו למעלה מ- 20 מתחמי "גרין" בסניפי שופרסל ברחבי הארץ; הרחבת פורמט "שופרסל אקספרס" לכ- 100 סניפים תוך חמש שנים; השקת אתר אינטרנט חדש ל"שופרסל ישיר"- הכפלת המכירות תוך 5 שנים; שינוי מהותי בשרשרת האספקה הכולל הקמת מרלוג נוסף.



בשנה הקרובה תשקיע שופרסל כ- 400 מיליון ₪ במימוש אסטרטגיית הצמיחה המואצת.



רפי ביסקר אמר היום: "אני גאה להציג את פרי עבודתנו בחודשים האחרונים הכוללים את מנועי הצמיחה העיקריים של החברה – שופרסל 2015. אנו מציגים בפניכם היום מהלך אסטרטגי שימשיך לשמר את מעמדה של שופרסל כרשת הקמעונאית המובילה בישראל, ושיקבע את סדר היום הקמעונאי בשנים הקרובות. השקענו רבות בבניית התשתיות והיכולות הנדרשות על מנת לתמוך באסטרטגיית הצמיחה. אני נותן אמון מלא בהנהלת החברה בראשותם של אפי רוזנהויז נשיא ומנכ"ל וריצ'י הנטר מנהל עסקים ראשי."



אפי רוזנהויז אמר: "אנו שמחים להציג בפניכם את התוכנית של שופרסל לשנים הקרובות בשקיפות מלאה, ומתוך ההבנה כי הונחה תשתית איתנה למימוש אסטרטגיית צמיחה שתייצר ערכים מוספים הן לצרכן הישראלי ולבעלי המניות של החברה. שופרסל מאז כניסתה של איי די בי בראשותו של נוחי דנקנר בשנת 2003, חרטה על דגלה את המחוייבות להציע לצרכן הישראלי את חוויית הקניה הטובה ביותר, במחיר המשתלם ביותר ובאופן עקבי. החזון העומד בבסיסה של התכנית ממשיך לתמוך במחוייבות זו. זו הזדמנות להודות ל 80% מבתי האב במדינת ישראל הרוכשים ברשת שופרסל. "



עוד הוסיף רוזנהויז: "אנו מאמינים כי הרחבת שטחי המסחר ב- 20% ושדרוג החנויות מביג לדיל בשילוב יתר מנועי הצמיחה יובילו לצמיחה גם בחנויות הזהות וגם בחנויות החדשות."



ריצ'י הנטר אמר היום: "בחודשים האחרונים החברה מיפתה את דרישות השוק והצרכנים, ובהתאם לכך מציגה היום תכנית מקיפה שמטרתה חיזוק הקשר שלנו עם לקוחותינו ושימור מעמדה המוביל של שופרסל בעולם הקמעונאות הישראלי. ברצוני להודות ל 12,000 עובדי שופרסל שעושים יום ולילה על מנת לשרת בהתלהבות את עם ישראל."



אסטרטגיית הצמיחה של שופרסל עד שנת 2015 כוללת 6 מנועי צמיחה עיקריים:



התרחבות שופרסל – עד 2015 יפתחו כ- 100,000 מ"ר (כולל סניפים שנפתחו במהלך 2010) – התרחבות של 20%. במהלך הרבעון האחרון לשנת 2010 ועד תום הרבעון הראשון לשנת 2011 נפתחים 6 סניפים חדשים : שופרסל דיל נהריה, שופרסל דיל מעלה אדומים, שופרסל דיל קרית גת, שופרסל דיל כפר סבא, שופרסל שלי רמת אביב ושופרסל שלי תל מונד.



שדרוג סניפי שופרסל ביג לשופרסל דיל –בעקבות סקרים שערכה שופרסל, עולה כי יש דרישה מלקוחות הרשת לפרישה רחבה יותר של פורמט שופרסל דיל – העם בוחר דיל . ולכן, שופרסל משדרגת את כל סניפי שופרסל ביג לשופרסל דיל. שופרסל דיל הפורמט המוצלח והמוביל בישראל יכלול עד סוף הרבעון הראשון כ 75 סניפים מהצפון הרחוק ועד אילת. נסיון העבר מראה כי שדרוג סניפי ביג לדיל העלו את מכירות הסניף בעשרות אחוזים



"בתקופה האחרונה שדרגנו מספר סניפי ביג לדיל" אמר ריצ'י האנטר "והמכירות עלו בעשרות אחוזים. אנו קשובים לדרישות הצרכנים ואני בטוח כי בעקבות המהלך מאות אלפי צרכנים ייהנו מכך שהכסף שלהם יקנה יותר. מעכשיו לכ- 90% מעם ישראל יהיה סניף שופרסל דיל במרחק 10 דקות נסיעה מהבית."



שופרסל אקספרס – הסתיימה ההשקה הרכה של "שופרסל אקספרס" ושופרסל יוצאת למהלך התרחבות. במהלך 5 השנים הקרובות פורמט "שופרסל אקספרס" יגדל לכ- 100 סניפים שיתפרסו ברחבי הארץ. חנויות שופרסל אקספרס בנויות בשטח של עד 200 מ"ר, בפריסה ארצית בשכונות ובמרכזי ערים. חנויות שופרסל אקספרס משלבות אלמנטים של סופרמרקט קטן, תוך שילוב מאפייני צריכה של חנויות נוחות. החנויות בנויות באיכות גבוהה, ובסטנדרט דומה לזה של הרשתות המובילות בעולם. החנויות מתבססות על ערכי הליבה של הרשת, תוך הקפדה על כשרות, הפעלה בימי חול, יכולות הסחר והמגוון, הטכנולוגיה והבקרה של הרשת. הפעלת החנויות תהיה, בעיקרה, באמצעות זכיינים.



לדברי אפי רוזנהויז: " לאור הצלחת ההשקה הרכה, ממשיכה שופרסל לפתח את פעילותה בתחום חנויות הנוחות. הגדלת פעילות החברה בתחום זה נותנת מענה והשלמה לצרכים המלאים של לקוחותיה."




מתחמי בריאות – הפיילוט של מתחם הבריאות "גרין מבית שופרסל" שנערך בשופרסל דיל רעננה הושלם בהצלחה. שופרסל יוצאת למהלך של הקמת כ- 20 מתחמי בריאות ברחבי הארץ עד סוף שנת 2011. מתחמי "גרין" יוקמו בסניפי שופרסל כמתחמי בריאות וכחלק מהסניף. ב-3 החודשים הקרובים יפתחו מתחמי "גרין" בסניפי שופרסל דיל ב- פתח תקווה, במודיעין, כפר סבא וחנויות נוספות.



לדברי ריצ'י הנטר: "בהתאם למגמת המעבר למזון בריאותי בעולם, זיהינו את הצורך במוצרי מזון בריאות גם בישראל. מתחמי "גרין" יתנו מענה לצורך זה ללקוחותינו, במסגרת קניותיהם השוטפות. לצד מזון הבריאות ימכרו גם מוצרי מזון המותאמים לחולי צליאק. עד סוף שנת 2011 שופרסל תציג את כמות מתחמי הבריאות הגדולה בישראל במחירים הנמוכים ב 10%- 30% מחנויות הטבע והבריאות השונות. אנו מאמינים שהמהלך יוביל לתפנית בהרגלי הצריכה של הישראלים."




אתר "שופרסל ישיר" – במהלך שנת 2011 יושק האתר החדש של "שופרסל ישיר" ויעניק חווייה צרכנית חדשה מסוגה לצרכן הישראלי במחירים תחרותיים. אתר "שופרסל ישיר" יהיה האתר המתקדם ביותר בישראל בענף הקמעונאות.



ריצ'י הנטר: " שופרסל ישיר הינו ערוץ המכירות הישיר הגדול והמוביל בתחום קמעונאות המזון ואתר הסחר השני בגודלו בישראל. אנו נציג את קדמת הטכנולוגיה לצרכן הישראלי, ונציע חוויית קנייה מקוונת, נוחה, ידידותית ובמחירים תחרותיים."



עוד הוסיף הנטר: "בשלב זה הורדנו מחירים של עשרות מוצרים הנמכרים ביותר למחירים תחרותיים לצד מגוון הטבות בלעדיות ללקוחותינו החוסכים הן בזמן והן בכסף, ביניהן: משלוח חינם ברכישת סל עיקרי של למעלה מ- 750 ₪ , 200 ₪ מתנה ברכישה ראשונה ב"שופרסל ישיר", 2 מוצרים במתנה ברכישה של למעלה מ- 400 ₪ ומבצעים בלעדיים ל"שופרסל ישיר".



פיתוח שרשרת האספקה – ב- 3 השנים הקרובות רשת שופרסל מתכוונת לפתח את שרשרת האספקה של החברה. במסגרת הפרויקט ישונו תהליכים עיקריים בשרשרת האספקה ויוקם מרלוג נוסף וזאת בהמשך למעבר לסדרנות עצמית בשנת 2010.



אפי רוזנהויז סיכם ואמר: "מהלך זה מחזק את התשתית למימוש הצמיחה העתידית של הרשת, שיפור יכולת התחרות ורווחיות החברה."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)