הנשים הישראליות מודעות יותר להיגיינה וטיפוח ולכן מקדימות להתחיל להשתמש בדאודורנט בעל הגנה מפני ריחות מביכים, כך עולה מסקר שיווקי מיוחד שבא לנסות לקלוע לקהל היעד, עבור מותג הדיאורדורנטים "ספיד סטיק וליידי ספיד סטיק".
מסקר שנערך ע"י מכון אינטרסייט מקבוצת שילוב, בקרב מדגם ארצי ומייצג של 504 נשאלים עולה כי לא רק שנשים בישראל משתמשות יותר בדאודורנט, רובן גם מתחילות להשתמש בו בגיל צעיר יותר. רוב הנשים בישראל (35%) מתחילות להשתמש בדאודורנט בגילאי 12-13 לעומתן, רק 22% מהגברים מתחילים להשתמש בדאודורנט בגילאים אלו.
הקיץ הלח בישראל, הצפיפות ברחובות והמודעות לניקיון וטיפוח מעלים גם את נושא הריח (לאף) ונראה כי הוא בעל רגישות רבה בקרב הישראלים. מהסקר עולה שרוב הישראלים המשתמשים בדאודורנט, כ- 82% מהם סבורים שהתועלת החשובה ביותר בשימוש בדאודורנט היא הגנה מפני ריחות לא נעימים. מעניין שרק 65% בקרב המשתמשים בדאודורנט טענו כי התועלת החשובה ביותר היא הגנה מפני זיעה.
מתברר גם, כי ניחוח הדאודורנט מהווה שיקול קנייה עיקרי בקרב הישראלים והוא המאפיין החשוב ביותר בקניית דאודורנט בקרב 63% מהנשאלים המשתמשים בדאודורנט. המאפיין השני החשוב ביותר לדעת 51% מהנשים המשתמשות בדאודורנט ו-39% מהגברים בדאודורנט הוא סוג הדאודורנט – סטיק, ג'ל, רול או ספריי.
לפי דו"ח נילסן לחודש אוגוסט 2007, ליידי ספיד סטיק מובילה את תחום הדאודורנטים לנשים עם נתח שוק של 30.9%. ספיד סטיק מוביל את תחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של 27.4%.