מומחי חברת התוכן והשיווק 3points ילוו את הסטודנטים במסלול התקשורת האינטראקטיבית של המכללה הטכנולוגית "רופין". על פי סיכום בין הצדדים, 3points תקנה לסטודנטים ידע בתחומי עיסוקיה השונים, תוך דגש על השילוב שבין תוכן לעיצוב מקצועיים. בנוסף, יועסקו המצטיינים מקרב בוגרי המסלול בחברה.
מסלול התקשורת האינטראקטיבית של "רופין" פועל זו השנה הראשונה בבית הספר להנדסאים ומציע לסטודנטים הלומדים בו ידע וכלים ייחודיים להבנה ויישום של טכנולוגיות חדישות בתחומי השיווק, הפרסום, השירות, הבידור, הפנאי ומערכות הלומדה. במסגרת המסלול הייחודי, הוחלט ב"רופין" לתת דגש מרבי על השילוב שבין עיצוב מקצועי לתוכן איכותי.
לדברי טובי בן הרצל, ראש המגמה, "בישראל קיימים כיום גופים רבים המלמדים את תחום התקשורת האינטראקטיבית, אך גילינו שאף אחד מהם לא עוסק באופן ממשי בשילוב החשוב כל כך שבין תוכן לעיצוב. השילוב של מומחי 3points יאפשר לנו להקנות לסטודנטים ידע רב בתחום וגם לצבור ניסיון". מנכ"ל המכללה הטכנולוגית "רופין", תמי צוקרמן, מסרה כי לאור הביקוש הרב למסלול בשנתו הראשונה הציפייה היא כי מספר הסטודנטים יוכפל כבר בשנה הבאה.
צחר רותם, מנכ"ל 3points, מסר: "בשנה האחרונה הפכה החברה שלנו לגוף התוכן המרכזי בישראל בתחום האינטרנט ומטבע הדברים רואה בפיתוח ההון האנושי שלה יעד מרכזי. אנו מאמינים ומעוניינים בהקניית ידע מקצועי והכשרה של דור צעיר בעל הבנה בתחומי התוכן השונים – ונשמח להעסיקם בחברה בעתיד".