4 מיליון חשיפות לקמפיין של צנטרום ברשת הפרסום המקוון Netting באמצעות אידיאולוג'יק

קמפיין מקוון של חברת ניאופרם עבור הויטמינים של צנטרום עלה ברשת הפרסום המקוון Netting. הקמפיין, שעלה באמצעות חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק, פנה לגברים ונשים בגילאי 18+, והתמקד באשכולות הפרסום הריון לידה והורות, נשים, גברים, בריאות ורפואה. הפרסום ב- Netting נערך כחלק מקמפיין רחב של ניאופרם ומוערך ב- 30,000$. הקמפיין הביא ל- 4 מיליון חשיפות.



אשכולות הפרסום ב-Netting (www.netting.co.il), המאגדים בתוכם אתרי אינטרנט המסווגים על פי מאפייני הגולשים בהם, מאפשרים לניאופרם לפנות לקהל יעד ממוקד ומפולח. אשכולות הפרסום שנבחרו עבור הקמפיין של צנטרום כוללים את אתרים מובילים בתחומם, ביניהם: Yoledet.co.il, Gozalim.co.il הפונים לנשים בתוקפת ההריון, Jeeptrip.co.il הפונה לגברים מבוססים, ו- Starmed.co.il, ו- HealthPages.co.il הפונה למתעניינים בנושאי בריאות.



אלון זכאי, מנכ"ל Netting: "רשת הפרסום Netting אטרקטיבית למפרסמים בזכות המיקוד שהיא מאפשרת להם, היכולת להגיע לקהלי מטרה שהוגדרו בתוכנית שיווקית, וכתוצאה מכך השגת תשואה גבוהה על ההשקעה בפרסום".


אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''