חברת צ'ארט, בבעלותו ובניהולו של ירון סיני, עלתה לאינטרנט לפני חצי שנה בלבד וכבר היא צופה מחזור של 4 מיליון שקל בסוף השנה הראשונה. החברה מספקת שירותי פרסום המבוססים על מודל אמריקאי והיא מפרסמת מדי יום למעלה מ- 5 מיליון פרסומות מילים המגיעות ל- 70% מהגולשים באינטרנט והכל במחיר עליו החליט הלקוח, באתרים אותם בחר הלקוח ובשקיפות מלאה המאפשרת ללקוח להחליט אם להמשיך בפרסום, להפסיקו או להרחיב אותו לאתרים נוספים.
לחברה ישנם הסכמים עם אתרי האינטרנט המובילים הארץ, The Marker, NRG, נענע, ביזפורטל, Allmarketing ואחרים, המאפשרים חשיפה של מודעות טקסט מפולחים לפי קהלי המטרה של הלקוח כאשר המפרסם משלם רק לפי כניסות לאתר.
"כיום, אני יכול לומר בוודאות שאנחנו נותנים למפרסמים אצלנו את החשיפה הטובה ביותר בתחום הכלכלה. בעל עסק או כל אדם הנותן שירותים לבעלי עסקים, יכול לחשוף את עצמו לכמות הגדולה ביותר והממוקדת ביותר באמצעותנו", מציין מנכ"ל החברה, ירון סיני.
כיצד זה עובד? על פי השיטה של צ'ארט הלקוח מחליט על תקציב הפרסום, הוא בוחר את האתרים בהם הוא רוצה לפרסם ואת המיקום המדוייק של הפרסומת לפי נושא: כלכלה, תרבות, ספורט וכדומה. במקביל, הלקוח מתמחר את העלות שהוא מקציב לכל הקלקה, למשל 40 אג'. המערכת של Chart מאפשרת ללקוח לראות את המפרסמים האחרים באתר ואת הסכומים שהם הקציבו לכל הקלקה, ועל סמך נתונים אלה להחליט מה תהיה עלות ההקלקה על הפרסומת שלו. תהליך הפרסום שקוף לחלוטין והשליטה המלאה נמצאת בידי הלקוח המפרסם.