40 מבכירי היזמים, המנהלים ואנשי החזון הבולטים בעולם האינטרנט הבינלאומי ישתתפו בסוף החודש בכנס האינטרנט הבינלאומי הראשון שיערך בישראל על ידי TheMarker בשיתוף עם חברת Orange
הכנס, TheMarker Com.Vention בשיתוף חברת Orange יערך בתאריך ה-1-3 לאפריל 2006 ויתחיל בקוקטייל חגיגי, של בכירי עולם העסקים, האינטרנט, המדיה והיי-טק במוצ"ש בהשתתפות האורח המרכזי סיימון לוין, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של Yahoo באירופה, המזה"ת ואפריקה .
יושבי הראש של הכנס הם ד"ר יוסי ורדי, גורו האינטרנט הישראלי וגיא רולניק המייסד של TheMarker. זוהי הפעם הראשונה בו יגיעו לישראל לכינוס מקצועי נבחרת כה גדולה, מגוונת ומשפיעה בתחום האינטרנט.
נתן ליפסון עורך החדשות של אתר TheMarker ועורך הכנס: "בואם לישראל של עשרות מנהלים, יזמים ופעילים בעולם האינטרנט, המדיה וההשקעות הבינלאומי מעיד על מעמדה המיוחד של ישראל בתחום. הכנס עומד להיות אחד האירועים החשובים ביותר שנערכו בישראל בתחום האינטרנט והזדמנות נדירה לקהילת העסקים והאינטרנט הישראלית להתחבר למגמות, המודלים העסקיים והכיוונים העדכניים ביותר בעולם העסקים בכלל והאינטרנט בפרט".
"כנס האינטרנט הבינ"ל הוא הזדמנות להיחשף לנבחרת של בכירי ענף האינטרנט וההון סיכון מחו"ל, המעורבים בעשייה היומיומית שלהם בנושאים העומדים בחזית ההתפתחויות הטכנולוגיות והעסקיות של האינטרנט. השילוב של הראיה הבינ"ל יחד עם העשייה בתחום האינטרנט בישראל, תייצר דיון פורה בנושאים האקטואליים ביותר בתחום".
בין האורחים מארה"ב שיגיעו לכנס ג'ף פולבר –הגורו העולמי המוביל בתחום ה VOIP , טום אוסוולין – מייסד ספקית האינטרנט הטלפוני ITXC, אד פיש, מנהל פעילות שרותי הפרימיום והמנויים של חברת AOL, ג'ונת'ן וובר, מייסד, מנכ"ל ועורך ראשי של NewWest.net, לואיק לה מר, סגן נשיא בכיר של חברת Sixapart, מארק פינקוס, יו"ר חברת Tribe Networks, מישל בר, ממייסדי KXEN, פרופ' אורן עציוני מאוניברסיטת וושינגטון ועוד.
היום השני של הכנס יעמוד בסימן איומים והזדמנויות באינטרנט, ביום זה יתארחו מנהלים של חברות ישראליות מובילות ביניהם ליאור רייטבלט, מנכ"ל סופר- פארם, ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב , אבי גבאי, מנכ"ל בזק בינ"ל, נילי צור, מנכ"ל חטיפי ודגני הבוקר של אוסם, טל רבן, סמנכ"ל השיווק של החברה הישראלית למשקאות ועוד.
בין הנושאים שידונו ביום הראשון של הכנס, "כיצד גופי הטלקומוניקציה והמדיה נאבקות לנגוס יותר בהצלחת האינטרנט", "כיצד משקיעי הון סיכון בוחרים השקעות באינטרנט?", "המודלים העסקיים החדשים באינטרנט", "מה מושך בעיני הגולשים באינטרנט ומה ההשפעה על ההתפתחויות העסקיות" ועוד.
בין הנושאים שיידונו ביום השני של הכנס, אשר יעסוק בהיבטים העסקיים של האינטרנט מנקודת מבט שיווקית – מנהלי חברות שיתייחסו לסוגיה כיצד האינטרנט שינה את עסקיהם; מנהלים מובילים של חברות אינטרנט וטלוויזיה וידברו על התחרות המתחממת בין האינטרנט לטלוויזיה. פאנלים נוספים יעסקו בשימוש באינטרנט כבמה מרכזית לפרסום, בגולשים והשפעתם על הסביבה העסקית והאינטרנט הישראלי ב-2010.
במסגרת אירועי היום הראשון תיערך תחרות "הסטארט אפ המבטיח לשנת 2006" בשיתוף חברת מיקרוסופט. החברות שיעלו לשלב הגמר יציגו בפני צוות שופטים בינלאומי את המוצרים והטכנולוגיות שפיתחו.
במהלך היום השני של הכנס תיערך תחרות למשרדי פרסום בתחום האינטראקטיב, אשר יתחרו על יצירת "קמפיין קידום האינטרנט" תוך שימוש בפלטפורמות האינטרנט והסלולר.