43 קמפיינים הוגשו השנה לתחרות המצוינות ביחסי ציבור ודוברות – "האריה השואג 2011", הנערכת מדי שנה ל ידי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות.
העבודות חולקו ל-13 קטגוריות שונות, כגון: קמפיין שנתי, קמפיין קצר מועד, עבודות בתחומי הכלכלה, חברה, התרבות , החינוך, שיווק, שיווק מוצרי צריכה, שיווק מזון ומשקאות, ניהול משברים ומאבקים, קמפיינים פוליטיים ובינלאומיים וכן עבודות בתחום הדיגיטלי.
יו"ר האיגוד, סילביה בית הלחמי ציינה כי השנה, מספר ניכר של עבודות הוקדשו לנושאים חברתיים, חינוכיים, ניהול משברים, שיווק וקמפיינים קצרי מועד. הנושאים שבהם עוסקים הקמפיינים מאפיינים מאבקים חברתיים, ניהול מאבקים ומשברים יחד עם חשיפה לתחום הבינלאומי.
עוד ציינה בית הלחמי, כי הנהלת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות החליטה על שינוי יסודי ורענון באופי טקס חלוקת הפרסים לזוכים, והאירוע ייערך בשעות הערב של אמצע השבוע ובמתחם פתוח בתל אביב.
חבר השופטים המורכב מאנשי תקשורת ויחסי ציבור, אנשי טלוויזיה ורדיו, עיתונאים, פרסומאים, מפרסמים, דוברים ומובילי דעת קהל, -יתכנס מחר, 12.4.11 לבדיקה ושיפוט השלב הראשון של התחרות השנתית. ולאחר מכן יתקיימו השלב השני והשלב השלישי והסופי, שבו ייבחר קמפיין השנה.
טקס חלוקת הפרסים והאירוע המרכזי של "האריה השואג" ייערך ביום שלישי, 31 במאי 2011 במתחם "התחנה" בנוה צדק, תל אביב, בשעות הערב.