-44% מהציבור בישראל היה הכי רוצה לקבל שיחת טלפון מאראלה ממפעל הפיס, יותר מכל דמות אחרת, כולל בן הזוג

מחקר חדש אשר נערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה , מצא כי 44% מן הציבור הישראלי היה הכי רוצה לקבל שיחת טלפון מאראלה ממפעל הפיס, בעוד שרק 25% ציינו כי היו רוצים לקבל שיחה מבן/בת הזוג. עוד עולה מן המחקר כי, אראלה הוא השם אשר מביא הכי הרבה מזל טוב, יותר מכל שם אחר שנבדק, (נבדקו השמות מזל, ברכה,שימחה,טובה). שליש מהציבור ציין כי לא היה מסנן את אראלה לעולם.


המחקר נעשה ביוזמתו של מפעל הפיס בהמשך לקמפיין שיצא בסוף חודש אוקטובר בו נשמעת אראלה מודיעה לזוכים על זכייתם בפרסים הגדולים. הקמפיין יצר תהודה רבה, הגדיל את המודעות והאהדה למותג ואף הצליח להגיע לרמה של שיח ציבורי חיובי אשר יצר את מטבע הלשון השגור כיום בפי רבים "אראלה תתקשרי אליי".


לרגל הצלחת הקמפיין, מפעל הפיס עולה בקמפיין המשך למנוי פיס, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל בהשתתפות מי שזכה לקבל את שיחת הטלפון המיוחלת מאראלה. בזכות הפופולאריות העצומה לה זוכה אראלה והקמפיין סביב שיחות הטלפון שלה מוכנים זוכים לראשונה לחשוף את שמם ופניהם.


בקמפיין שיעלה בשלטי חוצות, רדיו, אינטרנט, בבתי הקולנוע. מתנוססת תמונת הזוכים שקיבלו לאחרונה שיחה מפתיעה מאראלה ומצויין הפרס בו זכו.


לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק, פרסום ומכירות מפעל הפיס: "הצלחנו בקמפיין ליצור למוצר פנים וקול. הצלחנו להעביר לצרכן את תחושת הזכייה ומכאן הדרך שלו לרכוש את אמונו במוצר הייתה קצרה. עוצמת הקמפיין הפתיעה אף אותנו. השכלנו, ברגע שזיהינו את עוצמת ההצלחה, בתקציב נמוך ביותר במונחי שוק הפרסום בארץ, למנף את הקונספט ולהביא אותו לכל בית בישראל."


המחקר נעשה בקרב גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה היהודית במדינת ישראל.

אולי יעניין אותך

 וקס צילום עדו לביא (Large)
 צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
 חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח