מחקר חדש אשר נערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה , מצא כי 44% מן הציבור הישראלי היה הכי רוצה לקבל שיחת טלפון מאראלה ממפעל הפיס, בעוד שרק 25% ציינו כי היו רוצים לקבל שיחה מבן/בת הזוג. עוד עולה מן המחקר כי, אראלה הוא השם אשר מביא הכי הרבה מזל טוב, יותר מכל שם אחר שנבדק, (נבדקו השמות מזל, ברכה,שימחה,טובה). שליש מהציבור ציין כי לא היה מסנן את אראלה לעולם.
המחקר נעשה ביוזמתו של מפעל הפיס בהמשך לקמפיין שיצא בסוף חודש אוקטובר בו נשמעת אראלה מודיעה לזוכים על זכייתם בפרסים הגדולים. הקמפיין יצר תהודה רבה, הגדיל את המודעות והאהדה למותג ואף הצליח להגיע לרמה של שיח ציבורי חיובי אשר יצר את מטבע הלשון השגור כיום בפי רבים "אראלה תתקשרי אליי".
לרגל הצלחת הקמפיין, מפעל הפיס עולה בקמפיין המשך למנוי פיס, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל בהשתתפות מי שזכה לקבל את שיחת הטלפון המיוחלת מאראלה. בזכות הפופולאריות העצומה לה זוכה אראלה והקמפיין סביב שיחות הטלפון שלה מוכנים זוכים לראשונה לחשוף את שמם ופניהם.
בקמפיין שיעלה בשלטי חוצות, רדיו, אינטרנט, בבתי הקולנוע. מתנוססת תמונת הזוכים שקיבלו לאחרונה שיחה מפתיעה מאראלה ומצויין הפרס בו זכו.
לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק, פרסום ומכירות מפעל הפיס: "הצלחנו בקמפיין ליצור למוצר פנים וקול. הצלחנו להעביר לצרכן את תחושת הזכייה ומכאן הדרך שלו לרכוש את אמונו במוצר הייתה קצרה. עוצמת הקמפיין הפתיעה אף אותנו. השכלנו, ברגע שזיהינו את עוצמת ההצלחה, בתקציב נמוך ביותר במונחי שוק הפרסום בארץ, למנף את הקונספט ולהביא אותו לכל בית בישראל."
המחקר נעשה בקרב גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה היהודית במדינת ישראל.