5 דרכים ותוספים להגברת מכירות בנקודת הסליקה באתר WooCommerce


WooCommerce היא מערכת הקמת וניהול החנויות המקוונות המובילה כיום. היא מחזיקה בנתח שוק של 29%. אחריה נמצאות Squarespace עם 19%, ו- Shopify עם 10%. Wix הישראלית עומדת על 6% ומג'נטו המורכבת יותר, אחראית ל- 4.7%. (מקור הנתונים). על אף הקלות בה ניתן להקים ב- WooCommerce אתר מכירות בסיסי, כדי להגיע לרמה גבוהה של מכירות צריך לשפר ולהוסיף על המערכת הבסיסית:


תוסף סליקה לכרטיסי אשראי:


עם WooCommerce הבסיסי תוכלו בקלות להפעיל סליקה דרך פייפאל, אבל עדיין רוב הגולשים אוהבים לשלם באמצעות כרטיס האשראי שלהם – במיוחד בישראל. עם כרטיס האשראי גולשים רבים מרגישים בטוחים יותר. כדי לאפשר תשלום בכרטיסי אשראי יש צורך בתוסף סליקה לוורדפרס של אחת מחברות הסליקה בישראל, שם תצטרכו להזין את מספר החשבון שלכם בחברת האשראי. תצטרכו כמובן גם לפתוח חשבון אצל חברת אשראי – התהליך מעט מסורבל, אך פותח את אפשרות הרכישה עבור קהל רחב.



מוצרים משלימים:


לקוח הגיע לקופה שלכם. ברכותינו, זה בטח לא היה פשוט – פרסמתם, קידמתם, עשיתם אופטימיזציה לעמודים, הצגתם לו את המוצרים הנכונים. זה לקוח איכותי שעלה לכם הרבה כסף – למה שלא תציעו לו מוצרים נוספים – מוצרים משלימים או להרחיב את סל הקניות. Up Sale ו- Cross Sale. מצלצל מוכר? זה הצלצול של הקופה הרושמת שעומדת לעבוד שעות נוספות.


קחו לכם כדוגמא את GoDaddy ואת Lenovo – בצעו שם תהליך רכישה ותבינו כמה אפשר להוציא מלקוח בדרכו החוצה, שכבר עומד עם מספר האשראי ביד מוכן לסליקה.


Beeketing הוא תוסף איכותי להגברת המכירות. אבל יש עוד הרבה אפשרויות זמינות עבורכם. העיקר היא לא לוותר על שום הזדמנות –שם טמונה הרווחיות האמתית שלכם.


לקצר את תהליך התשלום


תהליך היציאה מהחנות בווקומרס הוא לא מהמושלמים (בלשון המעטה). לקוחות רבים, ואפילו בעלי האתרים עצמם, הולכים בהם לאיבוד. לדוגמא, הצורך לעיתים להירשם לאתר לפני הרכישה עצמה, מרתיע את הגולשים. לכן נוצרו לא מעט פלאגינים שנועדו לעשות סדר בבלאגן. פתרון אחד לכך יצרה WooCommerce שכנראה מודעת היטב לבעיה ואיפה מנצלת אותה לעשיית רווחים, עם ה-Woocommerce One Page Checkout (פלאגין בתשלום). מה הפלאגין עושה ברור מהשם שלו – והמשמעות היא תהליך רכישה קצר בהרבה, והרבה יותר הכנסות. בנוסף יש גם את ה- WooCommerce Field Editor שמספק לכם יותר שליטה על השדות המוצרים ללקוח בדרך לתשלום.


חיבור חובה לגוגל ופייסבוק


לגוגל ופייסבוק יש מטרה, להפוך לנקודת המגע הראשונה וגם האחרונה – משמע להפוך להיות המקום שבו מתרחשות הרכישות ברשת. כדי לעשות זאת הן משקיעות כיום רבות בממשקים ל- WooCommerce. פייסבוק הייתה הראשונה להוציא תוסף לוורדפרס שמחבר את כל המידע על המוצרים בחנות אל הקטלוגים של פייסבוק, וכך ניתן להציג בקלות את המוצרים וגם לקדם אותם ללקוחות הרלוונטיים ביותר. גוגל השיקה גם היא לאחרונה תוסף לוורדפרס, אך כדי לחבר את כל המוצרים למערכת Merchant של גוגל ניתן להשתמש בתוסף Woocommerce Google Feed Manager. יותר חשיפה = יותר מכירות. חוק פשוט שצריך תמיד לזכור.


אוטומציה


אוטומציה היא המילה החמה בעולם השיווק המקוון. כי למה לעבוד קשה וגם להחמיץ דברים. את החנות שלכם חייבים לחבר למערכת דיוור שתשלים את מאמצי המכירה. בין אם הלקוח ביצע סליקה או רק היה קרוב לשם, אתם רוצים לשמור אותו קרוב אליכם. כאן הפתרון מאוד תלוי במערכת ה- CRM או במערכת הדיוור בה אתם משתמשים, בין אם מדובר ב- Mailchimp או ב- Salesforce – תצטרכו למצוא את הפתרון המתאים ביותר.



יש הרבה פלאגינים שם בחוץ. חוקר האצבע הוא כמו תמיד לבחור פלאגין שפעיל בהרבה אתרים ושעודכן לפחות בתקופה של מספר חודשים. מעבר לכך, יש הרבה ניסוי ותהיה, ולמצוא את מה שמתאים לכם.

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח