5 טיפים לאפיון עמודי נחיתה מהמומחים בתחום


הכותבת, לודה גרקו היא מנהלת התוכן באקטיב טרייל, עם מעל 3 שנות נסיון בתוכן ושיווק דיגיטלי ותשוקה אמיתית לכתיבה, מדיה חברתית וקולנוע משובח.



הפן הוויזואלי הוא אחד האספקטים החשובים ביותר בכל הנוגע לגלישה ברשת. עמודי הנחיתה הקלאסיים שבעבר התבססו על כותרות שיווקיות, אימג' בסיסי וטופס הרשמה, כבר לא מספיקים ולכן היום יש להשקיע קצת יותר בחוויית המשתמש, הגלישה והנראות של כל עמוד נחיתה.


כשאנחנו מאפיינים עמוד נחיתה, יש לזכור שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו נחשפים לעשרות ואפילו מאות מסרים שיווקיים מדי יום ואי אפשר להתעלם מההשפעה הפסיכולוגית שיש לכל הגירויים הללו.


כיום ניתן להקים עמודי נחיתה ללא ידע בכתיבת קוד או HTML באמצעות מגוון מערכות מעולות לבניית עמודי נחיתה, גם בארץ וגם בעולם ולכן קל יותר להתמקצע ולשפר את נתוני ההמרות.


סיכמנו עבורכם מספר טיפים מעולים לבניית עמודי נחיתה ממירים מהמובילים בתחום בארץ ובעולם:


דימה קגנוביץ'


קגנוביץ', בוגר הטכניון בהנדסת תעשייה וניהול ומגיע מתחום היזמות, הוא איש אשכולות בכל הנוגע לשיווק דיגיטילי. הבלוג שלו לא בהכרח מתעדכן בתדירות גבוהה אבל הוא כותב על נושאים מגוונים בתחום כמו קורסים דיגיטליים, אופטימיזציה של תוכן, קריאייטיב ויצירת בוטים. ההתמקדות היא בעיקר בפרקטיות והוא מבסס כל פוסט על התנסות ממשית בתחום.


מדובר באיש אשכולות בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי. על עצמו הוא כותב "התשוקה הכי גדולה שלי היא להפוך מידע לידע פרקטי ולעזור לאנשים לצמוח אישית ומקצועית".


בפוסט המפורט על יצירת עמודי נחיתה הוא מציין שאחת הטעויות הנפוצות של אנשי שיווק היא פירוט בהרחבה של תכונות המוצר ופירוט מועט מדיי של היתרונות והערך שהמוצר מספק.



הוא כותב: "התכונות עונות ללקוח על השאלה 'מה בקופסא?' והיתרונות עונים על 'למה אני צריך את זה?'. דף הנחיתה שלכם אמור לענות על שתי השאלות האלה אבל השנייה חשובה ומשפיעה יותר על ההמרה. העדיפות היא שתהיה לכם רשימה נפרדת של תכונות ויתרונות אבל אם אתם רוצים לקצר ולכלול רשימה אחת בלבד, נסו להציג את התכונות שלכם כיתרונות והתנסחו בצורה שתמחיש מה הלקוח ירוויח, כיצד החיים שלו ישתפרו כתוצאה משימוש בצור וכמה זמן וכאב תחסכו לו".


הוא מציין לטובה את עמוד הנחיתה של Xblade לסכיני גילוח:






יאן יאנקו


יאנקו הוא מנהל מגמת המדיה החברתית במכללה לניו-מדיה והוא עוסק כמעט באופן בלעדי בשיווק באמצעות הפייסבוק, גם אורגני וגם ממומן. ניתן להפיק תובנות רבות מההמלצות שלו כיוון שהשימוש בפלטפורמות מדיה חברתית ובפייסבוק בפרט קצת שונה ועמודי הנחיתה גם כן משתנים. בבלוג של יאנקו ניתן למצוא מדריכים מפורטים בתחום, גם בנוגע לשיווק באמצעות מדיה חברתית וגם בנוגע לאפיון עמודי נחיתה מותאמים. לדבריו יש נקודות מאוד חשובות בשיווק בפייסבוק שחשוב לזכור ולעתים אנשים מתעלמים מאלמנטים משמעותיים שיכולים להפוך פעילות טובה לפעילות טובה מאוד. הוא שם דגש רב על שימוש בקידום ממומן בפייסבוק גם לעסקים ללא עמוד עסקי.


ברק דנין


דנין מתמחה בתחום חוויית (UI) המשתמש והעיצוב החזותי ולא רק בעיצוב אתרים קלאסי. מלבד הקמת חברת Uniq UI המספקת שירותים ישירים ללקוחות ומארגן כנס שנתי גדול הכולל מאות משתתפים ופגישות קטנות יותר על בסיס קבוע בין עמיתים לתחום.


בנוסף, הוא פיתח את אתר וארגון "חוויית משתמש ישראל" הנועד לרכז את כל מגוון התכנים בתחום ביניהם תכני וידיאו מעולים בתחום הכוללים הרצאות על אפיוני חוויות משתמש שונות באתרי אי-קומרס ישראלים. אמנם לא מדובר באפיון עמודי נחיתה קלאסיים, אך גם מנהלי שיווק יכולים להרוויח ידע רב מההרצאות בתחום.


ענבל זיס


ענבל הקימה יחד עם בעלה, רונן זיס, את סטודיו ZIS. בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית במנשר ומספקת ללקוחותיה שירותי עיצוב גרפי בדיגיטל, בדפוס, איורים, צילומים וברודקאסט, הכל בהתאם למיתוג. בעוד שמעצבים אחרים מתמקדים באספקט הטכני, זיס מתייחסת לטיפוגרפיה, לאסתטיקה, לפונטים ושילובי הצבעים ולהבדלים בין עמודי נחיתה קצרים בעלי גלילה אחת, לבין ארוכים.






במדריך שלה ליצירת עמודי נחיתה, זיס כותבת טיפ חשוב שמתמקד דווקא בפן הפסיכולוגי של העברת המסר השיווקי: "הדרך הפשוטה ביותר לתפוס את תשומת ליבו של הגולש היא שימוש Pain Point, או נקודת כאב. זה נשמע קצת קיצוני, אבל המשמעות היא פשוטה יותר – הגולש הגיע אלינו בתקווה לקבל מענה לצורך, או "כאב" מסוים. אם אתם מוכרים טוסטרים, ופרסמתם מודעה המקדמת טוסטר, יש מצב שהטוסטר שלו בדיוק התקלקל והוא זקוק לחדש. זה הכאב שלו… אין לו טוסטר. מבינים את הנקודה?".




ניל פטל



פטל נחשב לאחד מאנשי השיווק הדיגיטלי המוכרים יותר ברשת. כבר בגיל 16 התחיל לעסוק בתחום וכיום הצוות שלו מונה 46 עובדים והבלוג שלו זוכה לטראפיק מכובד עם יותר ממליון מבקרים חודשיים. הוא לא מתמקד רק בגזרה אחת התחום אלא כתוב על SEO (קידום אתרים), מיתוג, תובנות עסקיות, שיווק ברשתות חברתיות וניתוח נתוני גלישה.


באתר שלו ניתן למצוא מגוון מדריכים, ספרים דיגיטלים (ebooks) ופוסטים מרתקים בתחום, ביניהם מדריך מפורט על בניית עמודי נחיתה למתחילים


במדריך שלו לבניית עמודי נחיתה הוא כותב שרוב האנשים נמצאים בלחץ, עובדים יותר מדי ומדלגים בין פגישה לפגישה. לכן עמודי נחיתה צריכים להיות פשוטים יותר עם כמה שפחות החלטות ו-CTA's. עמודי נחיתה רבים מבלבלים את המבקרים בהם עם אפשרויות רבות לבחירה והגולשים נוטשים בגלל עומס מידע.


דוגמא מצוינת היא עמוד הבית שלו שמספק משפט הסבר קצר, הנעה לפעולה ממוקדת ופשוטה וכפתור משכנע, ללא מילוי טופס או התחייבות, הוא הופך רעיון פשוט למהפכני ומניע לפעולה:





וטיפ קטן מהחברים באקטיב טרייל: יש ערך רב לשפה עיצובית אחידה לאורך כל קמפיין, גם מבחינת נראות וגם מבחינת תוכן טקסט. לא רק מתוך שיקולי נוחות של קהל הנמענים שלכם אלא גם מתוך ייצוג מקצועי של המותג שלכם. ודאו שהתוכן והנראות של עמוד הנחיתה מתכתב עם המודעות, הבאנרים, והקמפיינים במדיה החברתית, הנמענים ידעו לזהות את הנוכחות שלכם בדיגיטל כבר מהמבט הראשון וזה יחזק אתכם כמותג מקצועי.


לסיכום, הרשת רוויה מדריכים וטיפים בנוגע ליצירת עמודי נחיתה והצפה זו עלולה לבלבל, לכן חשוב להתמקד במספר מדריכים מדויקים לעסק שלכם ולא לשכוח לעשות מגוון נסיונות וA/B טסטינג לפני השקת עמוד נחיתה, עוד בתהליך האפיון, הכתיבה והעיצוב.

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח