כל אדם המחזיק ברשותו
אתר אינטרנט, סביר להניח שיהיה מעוניין לקדם אותו בגוגל על מנת שיוכל למשוך אליו
גולשים. לא משנה אם מדובר באתר מכירות, אינפורמטיבי, תדמיתי או כל סוג אחר של אתר.
בלי קידום בגוגל, הוא יתקשה למשוך אליו גולשים, ולא יהנה מחשיפה ברשת ובכלל.
הדרך הטובה ביותר לקדם
אתר בגוגל, הוא באמצעות קידום אתרים אורגני. כלומר, באמצעות עמידה בכללים של גוגל לקידום האתר במנוע
החיפוש, בביטויים מסוימים אשר מתאימים לאופי האתר ורלוונטיים לחיפושים שהגולש
מבצע. על מנת ליהנות מתוצאות איכותיות, חשוב לדעת כיצד לבצע את הקידום, להתמיד בו
לאורך זמן, ובעיקר לפעול בסבלנות, שכן התוצאות לא מגיעות ביום אחד.
במאמר זה אנחנו נציג 5
טיפים עבור קידום אתרים אורגני בצורה נכונה. חשוב להבהיר, יש לבצע את כל הטיפים,
שכן כולם קשורים אחד בשני ואם מדלגים על טיפ מסוים, זה בהחלט יכול להשפיע על
התוצאות. כאמור, תהליך העבודה חייב להתבצע בסבלנות וכן בעקביות. אם בשלב מסוים
נספיק לבצע אותו, אזי שנחווה ירידה בדירוגים וכתוצאה מכך גם ירידה בחשיפה לאתר.
הטיפים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני
טיפ ראשון – מחקר כולל
לפני שמתחילים בעבודה,
חשוב מאוד לבצע מחקר כולל על בית העסק, על התחום בו הוא פועל, על הביטויים
הפופולאריים ועוד. כל דבר קטן יכול להשפיע. המחקר יכול להתבצע דרך אתרים של מתחרים
ודרך כלים שונים של גוגל.
טיפ שני – אופטימיזציה
של האתר
לפני שמתחילים לקדם את
האתר בגוגל, יש לבצע אופטימיזציה שלו. חשוב לבצע את התהליך על פי הכללים של מנוע
החיפוש. קרי, בניית כותרות, היררכיה של עמודים, קישורים פנימיים ועוד. זה חלק בלתי
נפרד מחוויית השימוש שמספקים לגולש וכן זה חלק בלתי נפרד
טיפ שלישי – חיפוש
ומציאת ביטויים מתאימים
קידום אתרים אורגני
עובד על בסיס ביטויים מתאימים, קרי ביטויים שהגולשים של האתר מחפשים בשביל למצוא
אתרים בתחום. יש לחפש את הביטויים עם מספר החיפושים הגבוה ביותר, בין אם זה באופן
כללי ובין אם זה באופן לוקאלי (אזור, עיר), ולהשתמש בהם, הן כקישורים והן לכתיבת
תכנים באתר.
טיפ רביעי – תכנים
טקסטואליים, תמונות וסרטונים
הכלי החשוב ביותר
לקידום אתרים בגוגל הם תכנים. יש להזין כמה שיותר תכנים רלוונטיים לגולש, תכנים
בעלי משמעות, בין אם זה לאתר עצמו ובין אם זה לאתרים אחרים אשר יובילו באמצעות
קישורים שונים לאתר.
טיפ חמישי – שיתופי
פעולה
קידום אתרים חייב לקחת
בחשבון שיתופי פעולה עם גורמים שונים. החל משיתופי פעולה עם גורמים שונים בענף
עצמו ובין אם זה בענפים אחרים. הכוונה לשיתופי פעולה לצורך החלפת קישורים, לצורך
החלפת תכנים, כתיבה בפורומים ובלוגים, רשתות חברתיות ועוד.
בסיכום, חשוב להשתמש
בכל הפלטפורמות שעומדות לרשותנו בשביל לקדם את האתר בגוגל.