דומינו'ס פיצה חצתה סף של 5 מיליון באפליקציה. כדי לציין את ההישג היא תקיים MEGA WEEK: חמישה ימים של 40% הנחה למזמינים באפליקציה.
שבירת השיא וההטבה הבלעדית למזמינים באפליקציה בלבד הינם חלק ממכלול חווית המשתמש הדיגיטלי אותה מציעה הרשת ללקוחותיה. המזמינים באפליקציה נהנים כבר היום מהפיצ'ר-ONE CLICK PIZZA המאפשר הזמנת פיצה בדרך המהירה ביותר בלחיצת כפתור אחת בלבד. אתר החברה ואפליקציית המובייל הכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה כדוגמת ה- Domino's tracker או Domino's builder המסייע בבניית הפיצה עם כל התוספות האהובות בצורה וירטואלית. הנוחות והממשק הידידותי שדומינו'ס מציעה מעודדת את ההזמנות בדיגיטל וכיום למעלה מ- 63% מכלל ההזמנות נעשות באמצעות המחשב או הסמראטפון. נתון זה נמצא בראש צמרת הזמנות הדיגיטל בבדיקת כל המדינות בהן פועלת הרשת הבינלאומית, כולל יפן וארה"ב.
עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק דומינו'ס פיצה: "כרשת שחרטה על דגלה את מוטיב החדשנות הדיגיטלית וגם מובילה אותה בישראל, אנו נרגשים לחגוג את ההזמנה ה-5 מיליון שלנו באפליקציה! מי היה מאמין שעד לפני כמה שנים כל הלקוחות היו מזמינים משלוח פיצה דרך נציג בטלפון והיום אנחנו שוברים שיאי הזמנות דיגיטליות וזאת בעיקר בזכותכם – הלקוחות שלנו. הטבת ה-MEGA WEEK היא בעיקר הזדמנות לומר תודה לכל אותם מזמינים שבזכותם אנו שוברים שיאים של הזמנות בכל פעם מחדש."