6 דברים שכל סוחר צריך לבדוק לפני הבלאק פריידי

ימי המסחר הקמעונאי הגדולים ביותר נמצאים בפתח, צוותים שנמצאים בחנויות והצוותים הדיגיטלים מתכוננים לגל המכירות כבר מספר חודשים. מהנדסים וצוותי פיתוח נמנעו מלעשות שינויים בקוד עוד מחודש ספטמבר ולכן האלגוריתם מוכן. אבל האם זה אומר שהקמעונאים מוכנים כהלכה?



בשנה שעברה בבלאק פריידי קמעונאים התמודדו עם מחזור קניות ענק, אבל עדין 75% מהקונים החליטו לוותר על הרכישות שלהם במהלך תקופת הקניות. זאת אומרת שמשהו לאורך הדרך גרם ללקוח לשנות את דעתו ולרכוש את הפריטים שבחר במקום אחר.



המפתח להגדלת אחוזי המכירה תוך כדי הגדלת נאמנות הלקוח למותג היא באמצעות קביעת אסטרטגיית בדיקות יעילה. עם כל כך הרבה שינויים לפני, במהלך ואחרי הבלאק פריידי, מותגים חייבים להבטיח שחווית הלקוח אחידה בכל הפלטפורמות וכן שכל חלק בחוויה מוכן לשימוש.



אז מהם הדברים שכדאי שהמותג שלכם יבדוק?



לפני שמתחיל הטירוף של הבלאק פריידי, תבדקו את קידומי מכירות


· האם קידומי המכירות המוצעים ללקוחות מותאמים באופן אישי אליהם ולהיסטורית הרכישות שלהם?


· האם טיזר המכירות מופנה לקהל היעד הנכון?



התראות לפני, במהלך, ואחרי בלאק פריידי


· האם ההתראות שנשלחות מותאמות לתזמון הנכון?


· האם ההתראות מותאמות באופן אישי למה שהלקוח קנה? או למה שהוא אולי עדין צריך?


· האם תדירות ההתראות ראויה? האם הם נשלחים בתדירות גבוהה מידי? או לא מספיק? או שתדירות טובה?



תפעול החנות במהלך הבלאק פריידי


· האם צוות החנות מוכן להתמודד עם קופונים מהאינטרנט? ולקוחות שאוספים את החבילה שהזמינו? ומה לגבי החזרות?


· האם יש שילוט מתאים שמראה ללקוחות את הדרך בכדי שיוכלו לאסוף חבילה שהוזמנה?


· האם העובדים בחנות יודעים להפנות את הקונים לפריטים ספציפיים?



תשלום במהלך הבלאק פריידי


· האם החנויות הפיזיות שלכם מקבלות תשלום באמצעות ארנקים דיגיטליים כמו Google Pay או Apple Pay?


· האם האתר שלכם מציע את כל אפשרויות התשלום הרלוונטיות?


· האם אופציות התשלום הכי פופולאריות רשומות בחלק בולט באתר שלכם?


· האם עסקאות עובדות בכל פעם בלי בעיות?



תפעול מערך הדיגיטל במהלך הבלאק פריידי


· האם תהליך הצ'אק האוט באתר עובד בצורה קלה ופשוטה?


· האם המחירים באונליין תואמים למחירים באופליין?


· האם יש מוצרים שרשומים כזמינים להזמנה אבל אזלו במלאי?


· האם יש איזה שהם באגים במערכת שמונעים מהקונים מלהזמין פריטים באמצעות מכשיר הסלולאר שלהם דרך האפליקציה? או דרך האתר? או באמצעות פקודה קולית?



תוכנית נאמנות לאחר הבלאק פרידיי


· האם מוצע לקונים להירשם כחברי מועדון?


· האם לאלו שנרשמו להיות חברי מועדון מוצעים מפעם לפעם הצעות רלוונטיות ומותאמות אישית?


בדיקה מקדימה של האתר והחנות שלכם תוכל לעזור להגדיל את מערך המכירות ולהשיג את נאמנות הלקוחות שירצו לחזור ולבצע רכישות נוספות.



* הכותב הוא סגן נשיא ומנכ"ל אפלאוז ישראל, המספקת פתרון לבדיקות איכות וחווית משתמש באמצעות קהילת בודקים גלובלית בשיטת CrowdTesting.


אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח