6 חברות רכשו את טפסי המכרז למדידת רייטינג באינטרנט

איגוד חברות הפרסום מדווח הבוקר כי המכרז למדידת הרייטינג באינטרנט נמצא בשלבים מתקדמים. מועד ההגשה של טפסי המכרז הוארך בעקבות בקשה של החברות המגישות ונקבע ל- 15 ביולי. עד כה 6 חברות רכשו את טפסי המכרז לבחירת מפעיל למדידת רייטינג באינטרנט, והן: טל-גאל TNS, gemius ישראל, פאנלס, הייטק מערכות, אינטרסייט, ונילסן נטרייטינג.



יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "אנו מרוצים מאוד מכמות ואיכות החברות שבחרו להשתתף במכרז. ועדת המדרוג לאינטרנט, הכוללת את כל משרדי הפרסום וכמעט כל אתרי האינטרנט הגדולים והמובילים בישראל, תבחר את ההצעה הטובה מביניהם, כך שעד סוף השנה נעמיד מערכת מדידת רייטינג מקצועית שתקדם ותחזק את הפרסום באינטרנט".



המכרז לניהול פעילות מדידת הרייטינג באינטרנט הישראלי יצא לדרך לאחר בחינה ותמיכה של משרדי הפרסום האינטראקטיביים ואתרים מובילים באינטרנט הישראלי.


מטרת המכרז לבחור חברה אשר תפעיל ותנהל את מדידת הגלישה במדיום האינטרנטי ותקדם באופן ניכר את היכולת של החברות הפועלות באינטרנט הישראלי, לנהל ולמקסם את תקציבי השיווק האינטראקטיביים שברשותם.


אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים