ידע הוא כוח ובעולם העסקי בו אנחנו מתנהלים, חשוב לבנות לעצמך שם בתחום ולהתעדכן בכל מה שחדש. אנשי דיגיטל במיוחד כבר יודעים שהדרישות בתעשייה היום מחייבות כל אדם לדעת את מגוון המושגים הבסיסיים והלא בסיסיים בתחום ועולם השיווק הדיגיטלי הופך חכם יותר מיום ליום.
כדי לעמוד בקצב המסחרר בו מתווספים מקצועות ותחומי ידע חדשים, נפתחים הרבה מרכזי לימוד ברחבי הארץ המציעים קורסי העשרה וקורסים מקצועיים ובין אם אתם כבר עוסקים בתחום או זקוקים לדריסת רגל בתעשייה, בין כה וכה, ההשקעה בלמידה תמיד משתלמת.
אספנו עבורכם רשימה של כמה קורסים וסדנאות מעולים להעשרה והתמקצעות, לפי תחומי שיווק:
קידום אתרים (SEO)
קורס ה-SEO של פבל ישראלסקי נחשב לאחד הקורסים המקיפים בתחום כבר מספר שנים מכיוון שהוא כולל מגוון נושאים הכרחיים לכל קורס לקידום אתרים אורגני ומשתנה בהתאם לתנודות בתחום, לכן הסילבוס מתעדכן כל מחזור לפי שינויי האלגוריתמים של מנועי החיפוש.
הקורס כולל 20 מפגשים המתחילים במבוא לשיווק באינטרנט ועוברים את כל הדרך למקדם אתרים מוצלח עם מפגשים בנוגע למערכות ניהול תוכן, CSS ו-HTML, בניית אתר בוורדפרס, היכרות עם עולם מילות המפתח, אופטימיזציה On-site, גוגל אנליטיקס, בניית גאנטים, ניתוח ותכנון ROI ועוד.
הקורס מציע כיסוי מלא של התחום לפני תחילת העבודה הלכה למעשה, כמו גם, צמצום שעות הלימוד ל-100 שעות אקדמאיות בלבד ואפילו עזרה במציאת עבודה בתחום.
למי הקורס מתאים?
אנשי שיווק ותוכן דיגיטלי שמעוניינים להרחיב את עולמם והידע המקצועי שלהם, כמו גם, אנשי מקצוע שרוצים לעסוק בתחום ה-SEO הלכה למעשה.
איפה הלימודים מתקיימים?
מתחם הבורסה, רמת גן
אימייל מרקטינג ואוטומציות (מרקטינג אוטומיישן):
סדנת כלים מתקדמים לדיוור אלקטרוני ו–ACTIVETRAIL– Marketing Automation
סדנת הדיוור האלקטרוני מבית "אקטיב טרייל", חברת הדיוור הותיקה והגדולה בישראל, היא סדנה ייחודית כיוון שהיא מספקת יום העשרה אחד מרוכז שבו נלמדים הכלים הכי מתקדמים היום בתחום. הסדנה מתמקדת בלמידה של בניית קמפיין אימייל מרקטינג אופטימלי, אפשרויות פילוח מתקדמות, פרסונליזציה ובניית פאנלים אוטומטיים שאפשר כמובן לבצע במערכת הדיוור האלקטרוני שלהם אבל גם לבצע אימפלימנטציה של הידע על כל מערכת דיוור אחרת.
הסדנה משלבת ידע תיאורטי והתנסות ממשית על המערכת, בקיצור ארגז הכלים המושלם לכל מנהל אימייל מרקטינג טוב או מי שיש לו נגיעה בתחום.
למי הסדנה מתאימה?
אנשי שיווק, דיגיטל, עצמאיים ומנהלי אימייל מרקטינג אשר רוצים ללמוד את הדרך הנכונה ליצור אסטרטגיית שיווק מבוססת דיוור אלקטרוני ואוטומציות, ללמוד כלים חדשים בתחום ולמקסם את היכולות של מערכת הדיוור בה הם משתמשים.
איפה הלימודים מתקיימים?
מכון מופ"ת, תל אביב
גוגל אנליטיקס
קורס אנליטיקס במהירות – AllThingsData
לפני הכל, גוגל אנליטיקס הוא הכלי הכי פופולארי למדידה וניתוח האתר שלכם ולכן כל אדם שעוסק בשיווק דיגיטלי צריך להבין את העקרונות שלו כדי לנתח בצורה היעילה ביותר את הפעילות באתר האינטרנט שלו.
קורס הגוגל אנלטיקס של שוקי מן מספק ידע תיאורטי ומעשי על הדרך הנכונה להבין את עולם האנליטיקס לעומק בשני מפגשים בלבד. הקורס עובר על התכונות הטכניות של גוגל אנליטיקס וטאג מנג'ר כמו גם על הדרך האסטרטגית לעשות שימוש בכלי ולא רק הטכניקה.
בנוסף, הקורס כולל שעות תרגול ושיעורי בית, משוב אישי מהמרצה ותעודת סיום ממכללת All things data להעשרת הרזומה ופרופיל הלינקדין.
למי הקורס מתאים?
עסקים קטנים ועצמאיים בהם לא בהכרח משתלם להעסיק אנשי מקצוע שיספקו שירותי אנליטיקס
מנהלי שיווק שצריכים לקבל את הידע לניתוח הנתונים וגם לדבר את השפה הדיגיטלית העדכנית,
יזמים ויועצים עסקיים שצריכים ליווי מעשי ומידי לפתרונות שיווק דיגיטלי, וידע בניתוח ואופטימיזציה של קמפיינים מהסוג הזה.
איפה הלימודים מתקיימים?
הקורס מתקיים במכללת אורין שפלטר, רח' יגאל אלון 123, תל אביב
שיווק אי-קומרס
קורס הכשרת אי–קומרס למנהלים – Digital IL
בין אם אתם רוצים לפתוח אתר אי-קומרס משל עצמכם או להתקדם לתפקיד ניהול אתר קיים, עליכם לדעת את היסודות המקצועיים הרלוונטיים לתחום. לפי תפיסתנו, ניהול שיווק באתר אי-קומרס אינו משתווה לניהול אתר עם מוצרים ושירותים אחרים. לכן קורס האי-קומרס של אלעד גולדנברג ושגיא סטוניס יציע לכם 12 מפגשים של הכשרה מואצת ואידאלית למנהלים שמעוניינים לשדרג את הידע שלהם ולהפוך את הפעילות אונליין לרווחית יותר. הקורס מציע זווית ייחודית המבוססת על נסיון מצטבר בתעשיית האי-קומרס בישראל תוך לימוד של שימוש בכלים משמעותיים ויצירת נטוורקינג עסקי שיאפשר לכם לשתף פעולה עם מגוון מנהלים בתחום.
למי הקורס מתאים?
מנהלי אתרים ואנשי דיגיטל המעוניינים לרכוש ידע נוסף ורלוונטי, בעלי עסקים קטנים המעוניינים להרחיב את העסק הקיים שלהם לפלטפורמות דיגיטליות.
איפה הלימודים מתקיימים?
מכללת רמת גן
קורס שיווק מקיף
נכון, מדובר בקורס מקיף מאוד שנוגע כמעט לכל אספקט של שיווק דיגיטלי ואנחנו יודעים שלא כל אנשי השיווק הדיגיטלי התחילו את המסע המקצועי שלהם אחרי קורס מקיף ומרובה שעות וחלקנו התחלנו מהתמקצעות בסיסית בתחום מסוים או מצאנו את עצמנו במשרת ג'וניור אחרי התואר. עם זאת, כללנו את את הקורס הזה בדיוק מהסיבה הזו, הוא מכיל כמעט כל אספקט הכרחי לתחום השיווק הדיגיטלי ומטרתו להוציא לשוק אנשי מקצוע שיודעים את השפה ויכולים לקפוץ למים מיד.
הקורס מתחיל בשלב מיון של כ-20 שעות לימוד אקדמאיות וממשיך בנגיעה בוורדפרס ו-HTML, קידום באמצעות מילות מפתח (SEO), קידום ממומן ואורגני ברשתות חברתיות, כתיבה שיווקית וקופירייטינג, עקרונות בסיסיים של גוגל אנליטיקס, התנהלות מול לקוחות ועוד.
למי הקורס מתאים?
כל אדם שמעוניין לעסוק בתחום השיווק הדיגיטלי או לעשות את המעבר מהשיווק המסורתי לדיגיטלי חלק וקל יותר, הקורס אינו מצריך ידע מוקדם וסוקר את כלל העולמות הנדרשים, כמו גם מאפשר הסתכלות רחבה יותר בנוגע לשלל המקצועות בתחום.
איפה הלימודים מתקיימים?
קיימים שני סניפים:
סניף מרכז – רחוב שוהם 5, מגדלי פז קומה 3, מתחם הבורסה רמת גן
סניף צפון – שדרות ההסתדרות 49 צמוד לקניון לב המפרץ (בית דירן) חיפה
חוויית משתמש
עקרונות הבסיס של UniqUI– UX design
נתחיל בכך שמדובר בקורס חינמי לחלוטין והיתרון בו כבר גלום בכותרת עצמה. מדובר ב-15 שעות לימוד של עקרונות הבסיס בתחום העיצוב והאפיון של חוויית המשתמש וכמו שברק דנין, מנכ"ל Uniq UI, אומר: "כל מי שעוסק במוצרים דיגיטליים צריך להבין באפיון UX".
לא חשוב באיזה תחום של השיווק הדיגיטלי אתם נוגעים, בכל שלב יש להבין קודם כל את חוויית המשתמש, הלקוחות שלכם למעשה (או הלקוחות הפוטנציאליים), כדי לדעת ליצור את הסביבה הנוחה ביותר עבורם ולהקל עליהם את הבחירה בכם כנותני שירות.
הקורס מקנה ערכה ללימוד עצמי בנושאי מבוא לחוויית המשתמש, תהליך האפיון, שמישות (Usability), אפיון טפסים (Form Design), דפוסי עיצוב ועוד.
חשוב לציין, הסדנא הוקלטה לפני כמה שנים ובעבר נמכרה בעלות של 1,190 ₪, כיום היא מוצעת בחינם ולמרות שהוקלטה בעבר, היא עדיין רלוונטית היום כיוון שעקרונות הבסיס כמעט לא משתנים.