שת סטודיו סי באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA יצאה בקמפיין דיגיטלי חדש והומוריסטי לשנת 2017, הכולל סדרת סרטונים, המתעדים מפגשים מצחיקים של השחקן משה אשכנזי עם 4 ידידותיו מהברנז'ה, שיוצרות את הנשחקות, הזוהר, והעניין: נטלי עטייה, אורנה דץ, הילה נחשון, שרי גבעתי ועדי צרפתי, ואשר גורמות לו לרצות להירשם לרשת סטודיו סי בכל מחיר. בסרטונים שולבו גם עובדות סטודיו סי: הדיאטנית הקלינית ומנהלת דיאטה איזורית נורית רייכמן, ומנהלת סניף סטודיו סי ברעננה ליבת כהן-נורי.
עלות הפקת הסרטונים: 300,000 ₪.
הפרסום בדיגיטל כולל: youtube, facebook, arti-media, כאשר אורך הסרטון: 60 שניות. במקביל, ימשיך להתנהל הקמפיין ברדיו ארצי (שפ"מ) וברדיו אזורי (שפ"א/רדיו י-ם/רדיו ת"א), כאשר אורך התשדיר: כ- 20 שניות.
"מדובר בקמפיין הומוריסטי כשהאסטרטגיה היא "סטודיו סי – לנשים בלבד!". ההתעמלות בסטודיו סי, כוללת מגוון רחב של אימונים, ובדרגות מאמץ שונות, והיא מותאמת במיוחד לגוף הנשי, לאורך כל מחזור חייה מגיל 9 ועד 80+, החל בגיל הילדות, הנערות, ההיריון, לאחר הלידה, לנשים עצמאיות בשיא חייהן ולנשים בגיל השלישי. סדרת הסרטונים ההומוריסטיים, מבדלים ומייחדים את סטודיו סי אל מול המתחרים, תוך שהם מבליטים את החוזקות של סטודיו סי: מיקוד בתוצאות, יחס וליווי אישי, מגוון חוגים רחב, המותאם לכל גיל, ללא הגבלה לסניף אחד, וכן ליווי והנחיה של דיאטנית קלינית פרטנית או קבוצתית", אמרה רו"ח סמדר אשכנזי- רייויט, מנכ"ל רשת סטודיו סי.