62 אחוזים מכלל רוכשי המוצרים לקראת החזרה לבית הספר, מייחסים את החשיבות הרבה ביותר לקריטריון המחיר, בבואם לבחור את מקום הקנייה – כך עולה מסקר שביצעה חברת "גיאוקרטוגרפיה" עבור רשת "כפר השעשועים", האוחזת בכ – 40 אחוזים משוק כלי הכתיבה וציוד החזרה לבית הספר.
קריטריונים נוספים, שנבדקו:
אשראי נח ופריסת תשלומים, הועדפו על – ידי 8.4 אחוזים מהמשיבים.
קבלת הטבה בעת רכישת המוצר, הועדפה על-ידי 4.6 אחוזים מהמשיבים.
חווית קניה נעימה, המורכבת מקריטריונים כמו מיקום החנות, מגוון המוצרים בחנות והאווירה בחנות, הועדפה על-ידי 11.6 אחוזים מהמשיבים (בעיקר אקדמאיים ממעמד סוציו אקונומי גבוה).
היתר השיבו כי אינם יודעים , או אינם בעלי העדפה ברורה.
כתוצאה מנתוני הסקר, פתחה רשת "כפר השעשועים" בסדרת מבצעים אטרקטיבית: כרטיס כניסה ללונה פארק או לסופרלנד בקנייה מעל 250 ₪ ופריסה ל – 12 תשלומים ללא ריבית עבור כל סכום קנייה באמצעות ויזה כ.א.ל.
מנכ"ל "כפר השעשועים", אבי כץ: "נתונים אילו מחזקים את אסטרטגיית הרשת בכל הקשור לכוח קנייה גדול, המאפשר מתן מחירים אטרקטיביים ביותר לצרכן".
שוק מכשירי הכתיבה וציוד בית-הספר מוערך השנה בכ – 450 מיליון שקלים, מהם כ –350 מיליון בשלהי החופש הגדול בלבד.