68% חושבים כי התוכן השיווקי הוא חלק מיחסי ציבור

68% חושבים כי התוכן השיווקי הוא חלק מיחסי ציבור, כך קובע סקר מיוחד שנערך בין משתתפי הפורום ליחסי ציבור ודוברות במערכת הקהילות של האתר ynet. המשתתפים בסקר נשאלו האם לדעתם תחום התוכן השיווקי ראוי שיטופל במשרד פרסום או במשרד יחסי ציבור.



68% מהמצביעים ציינו כי יש לעודד משרדי יחסי ציבור להציע את שירות התוכן השיווקי ללקוחות ואילו 32% מהמצביעים ציינו כי ראוי שתחום התוכן השיווקי יטופל במשרדי פרסום כחלק משירותי המשרד. הפורום פועל בשיתוף האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ומנוהל בהתנדבות על ידי נאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן ודוברת תחרות האריה השואג 2006 של ענף יחסי הציבור, שתיערך ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ותסתיים בטקס הענקת פרסים ב – 7 ביולי 2006.



בפורום שנפתח לפני כחודש, משתתפים אנשי יחסי ציבור, דוברים ויועצי תקשורת, במשרדים פרטיים ובשירות הציבורי וכן סטודנטים לתקשורת המתעתדים לעסוק בתחום.



למעוניינים לגלוש לפורום יש להיכנס לעמוד הראשי של YNET משם ל > קהילות, משם ל > כסף וקריירה ומשם ל > פורום יחסי ציבור ודוברות. או ישירות באמצעות הלינק לפורום:



https://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-883-18138,00.html

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''