7 כללים לשיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים שלכם

שיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים הממומנים שלכם ובאתרי האינטרנט עשוי לחסוך לכם כסף רב בתהליך השיווק והמכירה שלכם. היתרון הגדול ברשת האינטרנט על פני שאר הפלטפורמות הפרסומיות, הוא היכולת לעקוב, למדוד ולנתח את התפוקה מכל אחת מהפלטפורמות השונות וכתוצאה מכך לייעל את תהליך הפרסום ולחסוך עלויות רבות. כיום, באמצעות שתילת קוד מעקב, הגדרת יעדים ומעקב המרות ומספרים ווירטואליים, תוכלו לחשב את העלות של הפרסום מול התועלת בכל אחת מהפלטפורמות.


לפני כל תהליך, על מנהל הקמפיינים להגדיר את היעדים השונים והמטרות שהוא מעוניין להשיג כתוצאה מהפרסום. יעדים יכולים להתבטא בלידים ופניות של לקוחות, מכירות באתרי מסחר, רישום לניוזלטר וכדומה. אחוז המרה נהוג לחשב באמצעות חלוקת כמות הגולשים או עלויות הפרסום בכמות ביצוע הפעולות שהגדרתם.


להלן מספר פרמטרים שונים שעליכם להתחשב בהם לקראת תהליך הפרסום על מנת להגדיל את אחוזי ההמרה בקמפיינים הפרסומיים שלכם:


· אפיון קהל היעד: אפיון קהל היעד הוא התהליך החשוב ביותר שעליכם לבצע בצורה מקצועית. תהליך האפיון קודם לעיצוב ובניית עמודי הנחיתה, יצירת התוכן הקריאטיבי ובחירת הפלטפורמות השונות בהן תערכו את הקמפיינים. בהליך האפיון של קהל היעד, עליכם לחשוב על הרגלי הגלישה של האוכלוסייה הרלוונטית אליכם ותחומי העניין שלהם.


· בניית קמפיין רלוונטי לקהל היעד: יצירת הקמפיין צריכה להיות מותאמת לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. בחירת הצעות אטרקטיביות עבור הגולשים היא הגורם העיקרי שישפיע על התפוקה של הקמפיין.


· עמודי הנחיתה: עולם הUI וה-UX משפיע מאד על אחוזי ההמרה. על מנת שתוכלו לשפר את תוצאות הקמפיין, מומלץ לערוך AB Testing ולייצר מספר עמודי נחיתה בשביל לבחון את אחוז ההמרה של כל עמוד ולייעל את הקמפיין בהמשך. בקמפיינים שמטרתם לייצר לידים, מומלץ שלא לפרט יותר מדי על הנושא על מנת לעורר את הסקרנות אצל הגולשים ולהעביר את תהליך המכירה לידי שיחת טלפון או פגישה. התוכן הקריאטיבי בעמודי הנחיתה חשוב במיוחד.
תוכלו לצפות בעמודי נחיתה של מתחרים אשר ביצעו
AB Testing ולעצב את העמודים בסגנון זהה.


· הגדרת מעקב: המערכות השונות מאפשרות לנו לקבל אינדיקציה מפורטת לגבי אחוזי ההמרה שלנו בתהליכים הפרסומיים. באמצעות שתילת קוד מעקב בכל אחד מהעמודים נוכל לקבל פירוט לגבי ההמרות השונות. הזינו קוד מעקב בכלי Google Analytics, הוסיפו מספר טלפון ווירטואלי (Maskyoo) לכל אחד מעמודי הנחיתה וצפו בתוצאות במטרה לשפר את הנתונים. מומלץ לקבל החלטות ולערוך שינויים רק לאחר ניצול תקציב מספק שממנו ניתן להפיק מסקנות.


· Remarketing: קמפיין Remarketing הכרחי בכל הליך פרסומי. באתרי מסחר שונים, נמצא כי קמפיינים של Remarketing הובילו לאחוזי המרה גבוהים במיוחד. היכולת שלכם להחזיר גולש (שהביע עניין בעבר) בחזרה לאתר האינטרנט שלכם או לעמוד הקמפיין תשפר את אחוז ההמרה. המחירים של קמפיין ה-Remarketing זולים במיוחד ומומלץ לערוך קמפיינים מסוג אלו ברשת המדיה וברשתות החברתיות.


· פעילות בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת: בעולם המודרני קיימות מגוון רחב של פלטפורמות שבאמצעותן תוכלו לשווק את המוצרים והשירותים שלכם. מומלץ לפעול תחילה בכמה שיותר פלטפורמות רלוונטיות על מנת לאתר את הפלטפורמה המתאימה ביותר לפרסום לאחר תקופת האבחון. בין הפלטפורמות הפרסומיות בהן תוכלו להשתמש: רשתות חברתיות, מנועי החיפוש, רשת המדיה, פלטפורמות לניהול תוכן ועוד…


· AB Testing: "אין חכם כבעל ניסיון" – החלק החשוב ביותר בכל הליך פרסומי הוא לערוך תקופת התנסות עם הקמפיינים, בה תוכלו למדוד את ההצלחה של הקמפיינים השונים ולאתר את הדרך הטובה ביותר לפנות ללקוחות שלכם. לאחר תקופה מספקת שמאפשרת לערוך אינדיקציה תוכלו לדעת בצורה טובה יותר היכן להשקיע את כספכם בקמפיינים הממומנים השונים.



* לירן דורון, מנכ"ל חברת SEOMAN וסמנכ"ל שיווק ב"פיפלביז


seoman.co.il

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח